جهانبخش: امیدوارم با بازی های بیشتر عملکرد بهتری در برایتون داشته باشم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی برایتون انتظار دارد با انجام بازی های بیشتر، عملکرد بهتری برای برایتون داشته باشد.

جهانبخش: امیدوارم با بازی های بیشتر عملکرد بهتری در برایتون داشته باشم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش در واکنش به شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال برایتون در خانه اورتون در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به سایت رسمی باشگاه برایتون اَند هاو گفت: اورتونی ها شایسته پیروزی بودند چون بهتر از ما بازی کردند. ما نیمه اول کارمان را به خوبی انجام دادیم، موقعیت هایی هم روی دروازه حریف خلق کردیم و نتیجه را به تساوی یک بر یک کشاندیم، اما در نیمه واقعاً نتوانستیم چیزی که سرمربی از ما خواسته بود را به اجرا بگذاریم.

وی اضافه نمود: ما نتوانستیم به خوبی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و تاوانش را هم دادیم. از حیث دفاع تیمی، ما به مانند سه بازی قبلی نبودیم. طرفداران به خاطر چند بازی اخیر انتظار بیشتری از ما داشتند اما متأسفانه نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. همه ما سخت کوشش کردیم تا وظیفه مان را انجام دهیم، اما در این کار موفق نبودیم.

بال ایرانی برایتون در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: این چهارمین بازی که از ابتدا در ترکیب برایتون قرار گرفتم اما همچنان در حال وفق دادن خود با این تیم در هر بازی هستم. امیدوارم بتوانم دقایق بیشتری برای برایتون بازی کنم، اما می دانستم که آغاز دشواری در اینجا خواهم داشت.

علیرضا جهانبخش توضیح داد: لیگ برتر، لیگی متفاوت و سرعتی تری است. باید خودم را با این شرایط وفق دهم و این از هر چیزی مهمتر است. البته انتظار بیشتری از خودم دارم. امیدوارم بتوانم با انجام بازی های بیشتر، عملکرد بهتری برای برایتون داشته باشم.

بال تیم ملی فوتبال کشورمان در سرانجام تأکید کرد: ما اخیراً عملکرد خوبی داشته ایم و دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم، اما احتیاج به کسب امتیازات در هفته آینده داریم که این برای ماندن ما در فرم و شکل خوب مان خیلی اهمیت دارد.

برایتون که در حال حاضر با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است، در بازی بعدی خود میهمان کاردیف سیتی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 172

به "جهانبخش: امیدوارم با بازی های بیشتر عملکرد بهتری در برایتون داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: امیدوارم با بازی های بیشتر عملکرد بهتری در برایتون داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید