جنگ استقلال و پرسپولیس یک روز زودتر از دربی شروع شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 فردا یکشنبه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار کننده نودمین دربی خواهند بود. نشست خبری این مسابقه با حضور آندره استراماچونی سرمربی استقلال و گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس برگزار گردید.

جنگ استقلال و پرسپولیس یک روز زودتر از دربی شروع شد

ابتدا کالدرون جوابگوی سئوالات خبرنگاران بود. خبرنگاری در جریان نشست خبری سرمربی سرخ ها از کالدرون سئوالی در مورد تاثیر غیبت شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی از ترکیب استقلال در بازی فردا سئوالی پرسید. کالدرون که می توانست با یک پاسخ ساده از کنار این سئوال عبور کند، هوشمندانه راستا مصاحبه را به سمتی برد که شروع نماینده جنگ روانی علیه تیم حریف باشد.

کالدرون در پاسخ به این سئوال مسائل اقتصادی پرسپولیس را به رخ خبرنگاران کشید و گفت که وزارت ورزش از تیم استقلال حمایت می نماید. این مربی همچنین مدعی شد که شیخ دیاباته مهاجم فعلی استقلال را می خواسته است ولی این بازیکن به خاطر عدم توان اقتصادی پرسپولیس راهی استقلال شده است. وی همچنین تاکید نمود که استقلال مدام از داوری ها شکایت می نماید.

دقایقی بعد آندره استراماچونی به جای کالدرون روبروی خبرنگاران نشست و خبرنگاران از وی در مورد اظهارات کالدرون سئوال پرسید. سرمربی ایتالیایی استقلال ابتدا سعی کرد با جملاتی نظیر به کالدرون احترام می گذارم چون از من بزرگتر است و مربی مشهوری است آرامش خود را حفظ کند اما ناخواسته وارد جنگی شد که مربی آرژانتینی آتشش را روشن نموده بود.

استراماچونی در ادامه گفت: نمی دانم چرا دائما درباره تیم های دیگر صحبت می نمایند جز تیم خودشان. پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و بازیکنانی با قیمت بالا دارد. آنها بیشترین پرداختی و دستمزدها را نسبت به بقیه تیم ها دارند ... وقتی دیاباته را خواستیم کالدرون مربی پرسپولیس نبود.

شاید بتوان این بخش از اظهارات دو مربی را مهمترین و برجسته ترین قسمت های این نشست خبری دانست. البته با آنالیز صحبت های استراماچونی تعیین می گردد دیاباته زمانی به استقلال پیوست که کالدرون سرمربی پرسپولیس بوده است ولی باید دید سرنوشت نتیجه بازی حساس فردا بعد از این شروع این جنگ خارج از زمین چه خواهد شد؛ بخصوص اینکه کالدرون از تجربه بیشتری در مربیگری برخوردار بوده و با این فضاها آشنا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 725

به "جنگ استقلال و پرسپولیس یک روز زودتر از دربی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ استقلال و پرسپولیس یک روز زودتر از دربی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید