گشت و گذار در جنگل گیبون تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جنگل گیبون تایلند (Thailand Gibbon Forest)، یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند برای بازدید از طبیعتی زیبا همراه با تفریح است. د این مقاله شما را بیشتر با ویژگی‌های این جنگل آشنا خواهیم کرد.

گشت و گذار در جنگل گیبون تایلند

گردشگران می‌توانند هیجانات و تفریحات بسیار خاص و مهیج را از آنچه که تارزان تجربه کرده بود را برای اولین بار شما هم تجربه نمایند پرواز گیبون در شهر پاتایا را به شما پیشنهاد می کنیم و شما می توانید در این جنگل بکر پرواز و لذت تکرار نشدنی را در تور تایلند تجربه نمایید.

اگر به شهر پاتایا آشنا نیستید و برای اول می خواهید با تور تایلند سفر کنید می توانید تور یک روزه داخل جنگل های انبوه استوایی پرواز گیبون را بخرید و از برنامه هایی که برای شما تدارک دیده اند نهایت لذت را ببرید.

لیدر تور ، شما را با مینی ون ها ترانسفر می کنند و تمامی تفریحات را در برنامه شما می گنجانند ، البته در درون جنگل نیز ممکن است مسافتی در حدود یک کیلومتر را نیز پیاده روی در برنامه داشته باشید .

این برنامه ها غالبا یک روزه هستند و یک روز کامل شما را با برنامه پر می کنند و البته وعده ی ناهار را نیز مهمان این تور بوده و در کلبه های جنگلی و بر فراز درختان سرو می کنید. ضمنا گردشگران تور تایلند، تنها در صورتی که ترس از ارتفاع ندارید از این تفریح مهیج را انتخاب کنید ، چون واقعا ارتفاع در برخی مراحل بسیار زیاد است و ممکن است تحمل آن را نداشته باشید .

در کل شرکت در تور پرواز گیبون در پاتایا تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی برایتان رغم خواهد زد و توصیه می کنم در سفر به پاتایا حتما سری به جنگل زیبای گیبون بزنید.

انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 46

به "گشت و گذار در جنگل گیبون تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در جنگل گیبون تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید