جلسه دپارتمان تیم ملی برای تغییر برنامه این تیم، جایگزین تایلند تا 2 هفته دیگر معین می گردد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، دپارتمان تیم ملی فوتبال کشورمان برای تغییر برنامه ای که به دلیل لغو دیدار محبت آمیز با تایلند رقم خواهد خورد، تشکیل جلسه داد.

جلسه دپارتمان تیم ملی برای تغییر برنامه این تیم، جایگزین تایلند تا 2 هفته دیگر معین می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، به دنبال درگذشت پادشاه تایلند دیدار محبت آمیز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی این کشور لغو شد، مسئله ای که برنامه های تیم ملی را هم برای سفر به تایلند تغییر خواهد داد.

دپارتمان تیم ملی برای تغییر برنامه و اینکه چه تیمی برای برگزاری بازی محبت آمیز در تاریخ 20 آبان ماه پیش از دیدار مقابل سوریه جایگزین تایلند خواهد شد، تشکیل جلسه داده است. نتیجه نهایی این جلسه هم به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد تا در مورد جایگزین تایلند تصمیم گیری گردد.

این در حالی است که بیشتر تیم های حاضر در مرحله انتخابی جام جهانی برنامه بازی های محبت آمیز خود را در این تاریخ هماهنگ نموده اند. این موضوع قرار است مورد آنالیز قرار بگیرد تا یکی از تیم هایی که شرایط و برنامه اش با برنامه تیم ملی هماهنگی بیشتری دارد، برای بازی محبت آمیز در نظر گرفته گردد.

باتوجه به زمان کم باقیمانده تا شروع اردوی بعدی تیم ملی برای دیدار مقابل سوریه، فدراسیون فوتبال تا دو هفته دیگر باید جایگزین تایلند را تعیین کند. این در حالی است که کارلوس کی روش برای هماهنگی اردوی تیم ملی در تایلند راهی بانکوک شده بود و با توجه به این موضوع ممکن است کی روش در شرق آسیا بماند تا در صورت تعیین شدن حریف محبت آمیز بعدی، کی روش برای هماهنگی محل اردو به کشور مورد نظر برود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در پنجمین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه باید در تاریخ 25 آبان ماه در مالزی به مصاف سوریه برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 840

به "جلسه دپارتمان تیم ملی برای تغییر برنامه این تیم، جایگزین تایلند تا 2 هفته دیگر معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه دپارتمان تیم ملی برای تغییر برنامه این تیم، جایگزین تایلند تا 2 هفته دیگر معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید