جشن یلدا در گرمخانه ها ، کارتن خواب ها و بی خانمان های تهران هم یلدا دارند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ویژه برنامه های یلدایی در سامان سراهای بانوان و آقایان، گرم خانه ها و مراکز پرتو ویژه بچه ها کار و خیابان تهران توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار می گردد.

جشن یلدا در گرمخانه ها ، کارتن خواب ها و بی خانمان های تهران هم یلدا دارند

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، با اشاره به ویژه برنامه های شب یلدا اعلام نمود: در جشنواره یلدا تعداد 21 برنامه در گرم خانه ها و سامان سراها و همچنین در 24 مرکز پرتو ویژه بچه ها کار و خیابان از 27 تا 30 آذر امسال برگزار می گردد.

این جشنواره با اجرای برنامه هایی همچون نمایش عروسکی، بازدید از موزه، شاهنامه خوانی، اجرای موسیقی سنتی، نمایش کمدی و ... همراه است.

حسینی ادامه داد: عمده برنامه ها در سامان سرا و مددسراها با مشارکت داوطلبانه مردم بوده و گروه های فرهنگی و هنری بسیاری در کنار خیران، خواستار ارائه خدمت در ایام مراسم شب یلدا به مددجویان بودند.

وی اضافه نمود: فقط برای نمونه با مشارکت دو خیریه همدردی و همت بیش از 1700 پرس غذای ویژه شب یلدا تامین شده یا سازمان میوه و تره بار در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی میوه برنامه های این شب را برای مراکز یادشده تامین نموده که نمونه هایی از میزان علاقه و همت بالای شهروندان تهرانی برای مشارکت در امور خیریه ای دارد.

  • مجله یلدا

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی همچنین اعلام نمود، سازمان آمادگی واسط شدن میان خیران و خیرخواستار و مددجویان و خانواده های بچه ها کار برای مراسم شب یلدا و یاری های انسان محبت آمیز به این عزیزان را دارد.

حسینی همچنین از اجرای دو برنامه ویژه در مددسراهای خاوران و چیتگر به طور نمادین برای مددجوهای زن و مرد اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 960

به "جشن یلدا در گرمخانه ها ، کارتن خواب ها و بی خانمان های تهران هم یلدا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن یلدا در گرمخانه ها ، کارتن خواب ها و بی خانمان های تهران هم یلدا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید