جزیره کو سامت و سواحل زیبای آن در تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جزیره کو سامت (Ku Samet)، یک جزیره کوچک، زیبا و آرام برای تجربه لحضاتی خوش و به یادماندنی در تایلند است. این جزیره در نزدیکی بانکوک قرار داشته و مسافران این شهر معمولا زیبایی‌های این جزیره را از دست نمی‌دهند.

جزیره کو سامت و سواحل زیبای آن در تایلند

برای دسترسی به کو سامت باید از ترمینال شرقی شهر بانکوک اقدام کنید. در این ترمینال اتوبوس‌ها هر یک ساعت یک بار به سمت بان فی (Ban Phe) سفر می‌کنند و بعد از طی مسافتی 3 ساعتی به بان فی می‌رسند. بعد از رسیدن به بافی باید سوار بر قایق شده و بعد از طی 1 ساعت به جزیره کو سامت برسید.

بیشتر قایق‌هایی که از شهرهای کشور تایلند به این جزیره سفر می‌کنند در اسکله نا دان (Na Dan) در بخش شمال شرقی جزیره کو سامت پهلو می‌گیرند. همه سواحل این جزیره در بخش شرقی آن قرار گرفته‌اند، چون بخش غربی آن پوشش صخره‌ای و جنگلی داشته و نزدیک‌ترین ساحل به اسکله نا دان (Na Dan)، ساحل هات سای کائو (Hat Sai Kao) می‌باشد که به داشتن شن‌های سفید مشهور است. این ساحل نسبت به دیگر سواحل اسن جزیره، امکانات خوبی داشته و گردشگران هم این محل را برای تفریح و استراحت خود انتخاب می‌کنند. کوله‌گردهای خارجی، جوانان و کسانی که با تور لحظه آخری تایلند به این ساحل آمده‌ان، میزبان جشن‌های آن خواهند بود. ساحل آئو تاب تیم (Ao Tub Tim) یکی از ساحل‌های شلوغ این جزیره بوده و دور افتاده نیست و برای کسانی که به شلوغی علاقه دارند، مناسب خواهد بود.

اگر در هنگام تعطیلات آخر هفته و یا دیگر تعطیلات به این جزیره در تایلند سفر کرده‌اید بهتر است محل اقامت خود را از قبل رزرو نمایید. این جزیره به عنوان پارک ملی دریایی تحت حمایت بوده و از جزایر جذابی می‌باشد که به راحتی می‌توانید از بانکوک و یا پاتایا خود را به این محل برسانید.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 348

به "جزیره کو سامت و سواحل زیبای آن در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کو سامت و سواحل زیبای آن در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید