آشنایی با جزیره کو سامت تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جزیره کو سامت (Ku Samet)، یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی تور تایلند برای تجربه لحظاتی خوش و به یادماندنی است. در این مقاله شما را با سواحل مشهور و شناخته شده این جزیره آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با جزیره کو سامت تایلند

جزیره کوسامت آب و هوای مخصوص به خود را داشته که در فصل باران‌های موسمی هیچ وقت تحت تاثیر باران‌های سیل آسا قرار نمی‌گیرد. البته این به این معنی نیست که هیچ وقت در این جزیره نمی‌توانید، شاهد باران باشید. اما حداقل در فصل بارندگی ماه‌های می تا جولای نسبت به دیگر نقاط تایلند شاهد میزان بارش کمتری در این ناحیه در تور تایلند خواهید بود.

کو سامت سواحل تفریحی زیادی داشته که یکی از دلایل محبوبیت آن  در بین گردشگران تور تایلند هم همین سواحل می‌باشند. 

این جزیره به غیر از سواحل، طبیعتی زیبا و موجودات آبزی متنوعی هم برای بازدید دارد. یک قانون در این جزیره وجود دارد که آن هم این است که هر چه به سمت جنوب آن در تور تایلند بروید، امکانات سواحل کمتر می‌شود. بیشتر قایق‌هایی که از دیگر شهرهای تایلند به این جزیره سفر می‌کنند در اسکله نا دان (Na Dan)  در بخش شمال شرقی جزیره پهلو گرفته است. تقریبا همه سواحل تفریحی این جزیره در بخش شرقی آن قرار گرفته‌اند. نزدیک ترین ساحل به اسکله نا دان (Na Dan)  ساحل هات سای کائو (Hat Sai Kao) که به داشتن شن های سفید مشهور هستند، قرار گرفته‌اند. این ساحل نسبت به همه سواحل جزیره، امکانات بیشتری داشته و بیشتر گردشگران  تور تایلند هم آن را انتخاب می‌کنند. در این ساحل، مراسم بسیار شادی برگزار شده که به همین دلیل کوله گردهای خارجی، جوانان تایلندی و کسانی که از تایلند برای گذراندن تعطیلات به این جزیره آمده اند جذب این ساحل خواهند شد. اما اگر علاقه دارید به ساحلی بروید که شلوغی آن کمتر است، ساحل آئو تاب تیم (Ao Tub Tim) برای شما یک انتخاب درست خواهد بود.

انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 21

به "آشنایی با جزیره کو سامت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جزیره کو سامت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید