هزینه های سفر به جزیره کوفنگان تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جزیره‌ی کوفنگان (Ko Pha Ngan)، در خلیج تایلند قرار گرفته و یکی از بهترین جزایر تایلند برای تجربه یک سفر ارزان‌قیمت به شمار می‌رود. در این مقاله شما را با هزینه هاستل، غذا و حمل و نقل در این جزیره آشنا خواهیم کرد.

هزینه های سفر به جزیره کوفنگان تایلند

سواحل زیبای کوفنگان، گنج واقعی این جزیره است. این‌جا بهترین مکان برای گردش، آفتاب‌گرفتن و بازی با دوستانتان می‌باشد. سواحل زیادی در این جزیره وجود دارد، اما اگر قصد سفر به اینجا را دارید، خود را برای انواع جشن‌ها آماده کنید. شما می‌توانید از شلوغی جزیره‌ی هادرین فرار کرده و به سواحل آرام شمالی و شرقی کوفنگان سفر کنید. این جزیره خانه‌ دوم مدرسه ی یوگا بوده و می‌توانید در آن‌جا اوقاتی آرام را سپری کنید.

در این جزیره زیبا در کشور تایلند تعداد زیادی مهمان‌خانه و بانگالو به چشم می‌خورد که هزینه‌ آن‌ها از 550 بات آغاز می‌گردد. برای بانگالوی لوکس باید تا 1685 بات برای هر شب هزینه کنید. اتاق‌های ارزان‌قیمت با کرایه‌ 405 بات برای هر‌شب به چشم می‌خورد.

قیمت غذا‌های محلی بین 50 تا 60 بات می‌باشد. یک وعده غذای در کشور تایلند مورد علاقه‌ توریست‌ها به خصوص در جزیره‌ی هادرین، نزدیک به 100 تا 170 بات می‌باشد. قیمت غذا‌های غربی به 230 بات هم می‌رسد.

کرایه‌ی سانگ‌تو که یک نوع تاکسی طبقه‌ای می‌باشد، برای گردش در کل جزیره 120 بات و برای نقاط دور‌تر 170 بات از شما دریافت خواهد کرد. معمولا کرایه‌ی توک‌توک‌ها ثابت می‌باشد.

به عنوان یک راهنمای کلی برای کرایه‌ یک اتاق در جزیره کوفنگان، هرچه دورتر بروید به اتاق‌هایی ساکت‌، آرام‌  و ارزان دست پیدا خواهید کرد. اگر در نزدیکی جشن ماه کامل قصد سفر به این جزیره را دارید، سعی کنید برای یافتن مکانی مناسب حداقل 3 روز زودتر از جشن با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید.

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 13

به "هزینه های سفر به جزیره کوفنگان تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به جزیره کوفنگان تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید