جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه خوارزمی تشریح شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در آزمون دکتری باید مدرک زبان داشته باشند ، گفت: آزمون جامع دکتری در هر دانشگاهی به صورت مستقل برگزار می گردد.

جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه خوارزمی تشریح شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه خوارزمی، علی اصغر حسینی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی درباره جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری در این دانشگاه گفت: آزمون جامع دکتری در هر دانشگاهی به صورت مستقل و در دانشگاه خوارزمی به صورت حضوری و هماهنگ یعنی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دانشکده های این دانشگاه برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: دانشجویان باید درخواست شرکت در آزمون خود را در سامانه گلستان دانشگاه خوارزمی ثبت نموده و پس از تائید استاد و دانشکده می توانند در آزمون جامع دکتری شرکت کند. تعداد شرکت نمایندگان در این آزمون زیاد نیست زیرا متقاضیان این آزمون کسانی هستند که مدرک زبان دارند و تمامی درس های خود را پاس نموده اند.

دانشجویان در صورت سلامت جسمانی می توانند برای دریافت خوابگاه اقدام نمایند

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی با اشاره به نحوه اختصاص خوابگاه به دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون جامع دکتری اعلام کرد: دانشجویان به وسیله فرمی که در اختیارشان قرار می گیرد شرایط سلامتی خود را در آن ذکر می نمایند و در صورت سلامت جسمانی می توانند برای دریافت خوابگاه اقدام نمایند و برای حضور در محل تحصیل تهران و کرج دانشگاه خوارزمی آماده شوند.

حسینی درباره حضور دانشجویان مقطع دکتری توضیح داد: دانشگاه خوارزمی از تاریخ 17 اردیبهشت شیوه نامه ای تدوین کرد و آن را در اختیار تمامی دانشجویانی که درس هایشان عملی و تئوری است و نیاز به تحقیق دارند، قرار داد تا بتوانند در دانشگاه حاضر شوند.

دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه حضور نیافتند

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه استقبالی از سوی دانشجویان مقطع دکتری برای حضور در دانشگاه نشده است، تاکید نمود: دانشگاه خوارزمی طی اطلاعیه ای با حضور دانشجویان مقطع دکتری موافقت کرد، اما دانشجویان خوابگاهی به علت شرایط موجود تمایلی به حضور در دانشگاه نداشتند و تنها دانشجویانی که به اسکان نیاز نداشتند، در دانشگاه حضور پیدا کردند.

منتظر حضور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد برای دفاع از انتها نامه ها هستیم

حسینی درباره حضور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خوارزمی گفت: طبق شیوه نامه ای که از سوی دانشگاه خوارزمی تنظیم شد، منتظر حضور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد برای دفاع از انتها نامه های شان هستیم تا بتوانند از امکانات دانشگاه نهایت استفاده را نمایند و دانشجویانی که به خوابگاه نیاز داشتند با درخواست یا تقاضای خود این مشکل را در صورت موافقت دانشگاه رفع نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1310

به "جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه خوارزمی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه خوارزمی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید