جاذبه های دریایی و سواحل کانادا، بهترین رستوران های غذای دریایی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کانادا با داشتن سواحل طولانی اقیانوس‌های اطلس و آرام، یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت زیبای دریایی است. این کشور دارای مناظر زیبای ساحلی، جزایر خلوت، دهانه‌های رودخانه، خلیج‌ها و دریاچه‌های پر از ماهی است. علاوه بر این، کانادا دارای برخی از بهترین رستوران‌های غذای دریایی در جهان است که در آن‌ها غذاهای لذیذی از ماهی‌ها و سایر موجودات دریایی تازه تهیه می‌شود.

جاذبه های دریایی و سواحل کانادا، بهترین رستوران های غذای دریایی

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

بهترین مکان‌های گردشگری ساحلی در کانادا

سواحل اقیانوس اطلس کانادا دارای مناظر زیبای صخره‌ای، دره‌های عمیق دریایی، جنگل‌های انبوه و شهرهای تاریخی هستند. این مناطق از بهترین مقاصد گردشگری در کانادا به شمار می‌روند:

1. نوااسکشیا

ایالت نوااسکشیا در شرق کانادا دارای مناظر ساحلی زیبایی است. خلیج فاندی یکی از مکان‌های بکر زیبا در این ایالت است که با قایق می‌توان آن را کشف کرد. شهر هالیفاکس نیز یکی از مقاصد محبوب گردشگران است که دارای بندر تاریخی و رستوران‌های عالی غذای دریایی است.

2. جزیره پرنس ادوارد

این جزیره سرسبز و زیبا در ساحل شرقی کانادا قرار دارد. سواحل پر پیچ و خم آن، دهانه‌های رودخانه، جنگل‌های انبوه و باغ‌های زیبای سیب‌زمینی از جاذبه‌های این جزیره هستند.

3. نیوفاندلند و لابرادور

این ایالت دارای مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای است. فیوردها، کوه‌های یخی، جنگل‌های انبوه و صخره‌های بلند اقیانوس اطلس از زیباترین جاذبه‌های طبیعی آن محسوب می‌شوند.

4. جزیره ونکوور

این جزیره زیبا در ساحل غربی کانادا واقع شده و دارای جنگل‌های انبوه، کوه‌های سر به فلک کشیده و سواحل صخره‌ای است. شهر ویکتوریا نیز یکی از زیباترین شهرهای کانادا به شمار می‌رود.

5. شهر کبک

شهر کبک در استان کبک یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای کاناداست که دارای معماری اروپایی است. این شهر تاریخی در کنار رودخانه سنت لوران قرار دارد.

6. تورنتو

تورنتو یکی از مهم‌ترین شهرهای کانادا به شمار می‌رود که در ساحل دریاچه انتاریو واقع شده است. این شهر مدرن دارای جاذبه‌های فرهنگی و هنری بسیاری است.

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کانادا

کانادا به دلیل دسترسی به آب‌های غنی اقیانوس اطلس و آرام، دارای تنوع زیادی از غذاهای دریایی تازه و لذیذ است. زیر برخی از مشهورترین و بهترین رستوران‌های غذای دریایی در سراسر کانادا معرفی می‌شوند:

1. رستوران Joe Beef در مونترال

این رستوران محبوب در مونترال برای سرو غذاهای لذیذ دریایی شهرت دارد. آن‌ها غذاهایی مانند میگوی پخته شده به سبک نوااسکشیا و ماهی تن بخارپز شده را سرو می‌کنند.

2. رستوران Araxi در ویسلر

این رستوران که در کوهستان‌های زیبای بریتیش کلمبیا واقع شده، غذاهای بومی منطقه از جمله ماهی قزل‌آلای اقیانوس آرام را سرو می‌کند.

3. رستوران Chives در هالیفاکس

Chives یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ساحلی در هالیفاکس است که برای غذاهای دریایی تازه آن مشهور است. آن‌ها غذاهایی مانند میگو، ماهی تن و صدف تازه را سرو می‌کنند.

4. رستوران Canoe در تورنتو

این رستوران واقع در ارتفاعات تورنتو یکی از برترین رستوران‌های غذای دریایی در کانادا به شمار می‌رود. آنها غذاهای فوق‌العاده‌ای از ماهی و سایر موجودات دریایی تازه تهیه می‌کنند.

5. رستوران Les Fougères در کبک

این رستوران در شهر کبک با سبک فرانسوی خود غذاهای دریایی عالی از جمله پاستای ماهی و سوپ صدف تهیه می‌کند.

6. رستوران Red Fish Blue Fish در ویکتوریا

این رستوران ساحلی در ویکتوریای بریتیش کلمبیا یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های غذای دریایی در غرب کانادا است.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، کانادا یکی از بهترین مقاصد جهان برای لذت بردن از سفرهای ساحلی و چشیدن غذاهای دریایی تازه و فوق‌العاده است. سواحل زیبا، مناظر خیره‌کننده و رستوران‌های عالی غذای دریایی، از کانادا مقصدی رویایی برای علاقه‌مندان به سفرهای ساحلی کرده است. پس اگر دوست‌دار طبیعت دریایی هستید، حتما کانادا را به عنوان مقصد بعدی سفرتان در نظر بگیرید تا لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

انتشار: 4 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 624

به "جاذبه های دریایی و سواحل کانادا، بهترین رستوران های غذای دریایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های دریایی و سواحل کانادا، بهترین رستوران های غذای دریایی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دریایی و سواحل کانادا، بهترین رستوران های غذای دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید