آشنایی با جاذبه های توریستی مالزی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کوالالامپور (Kuala Lumpur)، مهمترین شهر توریستی کشور مالزی و پایتخت آن است. در تور مالزی در طول روز که هوا گرم و شرجی است می‌توانید به بازدید موزه‌ها و یا مراکز خرید مدرن این شهر که بسیار دیدنی هستند، مراجعه نمایید.

آشنایی با جاذبه های توریستی مالزی

بازدید از بازار مرکزی در تور مالزی

50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بصورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص در آمده و محل فروش صنایع دستی و کارهای هنری است. شما می توانید با بازدید از این بازار ، علاوه بر آشنایی با قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارند با قیمتهای مناسب خریداری کنید.

بازدید از برج کی ال (KL Tower) در تور مالزی

برج کی ال یکی‌ از برجسته‌ترین بناهای کشور مالزی است. این برج مخابراتی که در بالای منطقه بوکیت ناناس قرار دارد به لحاظ ارتفاع، چهارمین برج مرتفع دنیا می‌باشد. در این برج میتوانید از ارتفاع 421 متری شاهد منظره ای زیبا از شهر کوالالامپور باشید. برج مخابراتی کی ال همه روزه پذیرای بازدید کنندگانی است که می توانند با آسانسورهای پر سرعت به بالای برج رفته و با دوربین های نصب شده در بالای برج تمام شهر را در تور مالزی تماشا نمایند.

بازدید از موزه ملی مالزی (National Museum of Malaysia) در تور مالزی

موزه ملی مالزی در بنایی به سبک خانه‌های سراوق (یکی از دو ایالت مالزی) دهه 1960میلادی قرار دارد، این موزه مجموعه نمایشگاه‌هایی از تاریخ، اقتصاد، هنر‌ها، صنایع و فرهنگ مالزی را به نمایش گذارده است. گالری‌ها به آرامی در حال نوسازی هستند اما به نظر می‌رسد که بیشتر ویترین‌ها به دست‌آورد‌های امروزی اشراف و سیاست‌مداران مالایی اختصاص یافته است.

بازدید از پارک پروانه کوالالامپور (KL Butterfly Park) در تور مالزی

مجموعه‌ای حیرت‌انگیز از بیش از 6 هزار پروانه از 120 گونه مختلف در بوم طبیعی خود. پارک پروانه همچنین بیش از 15 هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون برای بازآفرینی فضای جنگل‌های بارانی را شامل می‌شود. برخی از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند هیولاوار بزرگ هستند. گالری حشرات نیز بخشی دیگر از مجموعه می‌باشد.

انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 24

به "آشنایی با جاذبه های توریستی مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های توریستی مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید