تمرین بدون پروفسور، زلاتکو سرمربی شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در نبود برانکو، برادرش زلاتکو که منتقدان می گویند در پرسپولیس هیچ کاره است، تمرینات این تیم به عهده گرفته.

تمرین بدون پروفسور، زلاتکو سرمربی شد

به گزارش خبرنگاران ، برنامه های پرسپولیس جوری نوشته گردیده که حتی غیبت سرمربی هم خللی در آن به وجود نمی آورد. نمونه اش تمرین امروز صبح (چهارشنبه) که بدون برانکو ایوانکوویچ برگزار گردید و در نبود او، برادرش زلاتکو که منتقدان می گویند در پرسپولیس هیچ کاره است، نقش سرمربی را به عهده گرفت.

برانکو برای شرکت در همایش مربیان برتر آسیا به شانگهای چین رفته و تا جمعه، پرسپولیسی ها بدون او تمرین می نمایند. درست مثل امروز که بجای آقای سرمربی، زلاتکو صحبت های پیش از تمرین را انجام داد و بعد هم بازیکنان را برای بدنسازی در اختیار مارکو قرار داد. بعد از15 دقیقه کار با وزنه و دستگاه ها، بازیکنان در سه گروه به پاسکاری در عرض و طول زمین پرداختند.

در ادامه، مارکو بار دیگر بازیکنان را در اختیار گرفت تا تمرینات بدنسازی را که برایشان در نظر گرفته بود، انجام دهند. از جمله عبور از بین موانع و دویدن با کش هایی که از یک سو به کمر بازیکنان بسته و از سوی دیگر، روی زمین به وزنه ها وصل گردیده بود. ارسال از کناره ها و ضربات نهایی با پا و سر هم بخش پایانی این تمرین بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 229

به "تمرین بدون پروفسور، زلاتکو سرمربی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین بدون پروفسور، زلاتکو سرمربی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید