تشکیل گروه ضربت میلان برای مبارزه با نژادپرستی در دربی دلامادونینا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، باشگاه میلان برای جلوگیری از اعمال رفتارهای نژادپرستانه از سوی هوادارانش در بازی مقابل اینتر، یک گروه ویژه تشکیل داده است.

تشکیل گروه ضربت میلان برای مبارزه با نژادپرستی در دربی دلامادونینا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه میلان خاطرنشان کرد که این تیم برای مشاخصه با نژادپرستی در جریان دربی امشب شهر میلان، برای اولین بار از یک گروه ضربت استفاده خواهد نمود.

سری A در این فصل یک بار دیگر تحت تأثیر رفتارهای نژادپرستانه طرفدارانش در ایتالیا قرار گرفته است که تازه ترین موارد آن مربوط به اهانت نژادپرستانه به روملو لوکاکو، مهاجم اینتر از سوی طرفداران کالیاری و شعارهای نژادپرستانه علیه فرانک کسیه هافبک میلان از سوی طرفداران هلاس ورونا بوده است.

با توجه به اهمیت دربی شهر میلان و احتمال به تنش کشیدن شدن جو آن، باشگاه میلان از فرصت استفاده نموده تا با ایجاد یک جنبش جدید، برای ریشه کن کردن تبعیض نژادی در ورزشگاه ها و شبکه های اجتماعی پیشگام گردد.

ایوان گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه میلان در این خصوص به سایت باشگاه گفت: فوتبال ایتالیا باید از خواب بیدار گردد و مقابل رفتارهای نژادپرستانه موضع سفت و سختی بگیرد. میلان هم در این حوزه می خواهد پیشتاز باشد و هدفش این است که اصولی ترین ارزش های انسانی که به همه ما مرتبط می گردد را تبلیغ کند. فوتبال یک نمونه شاخص از قدرت اتحاد و کار تیمی است. تنوع، فراگیری و سازش، قدرت تیم، باشگاه و به طور کلی جامعه می گردد. ما خودمان را ملزم می دانیم که هر کاری می توانیم انجام دهیم تا مسئله نژادپرستی را رفع کنیم. این (ایجاد گروه ضربت) اولین گام مهم برای نشان دادن این موضوع است که ما در کوشش های مان برای رفع کردن نژادپرستی در فوتبال مصمم هستیم. میلان باشگاهی است که صدایش شنیده می گردد و من باور دارم که ما می توانیم نقش پررنگی در مشاخصه با نژادپرستی داشته باشیم.

تیم های فوتبال میلان و اینتر از ساعت 23:15 به وقت تهران اولین دربی دلامادونینای فصل را برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 625

به "تشکیل گروه ضربت میلان برای مبارزه با نژادپرستی در دربی دلامادونینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل گروه ضربت میلان برای مبارزه با نژادپرستی در دربی دلامادونینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید