تداوم بردهای مقتدرانه پرسپولیس در آسیا، سرخ ها اولین صعودکننده

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس که دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با صدرنشینی و کسب سه پیروزی به خاتمه رسانده بود، از ساعت 21:30 دقیقه امروز آدینه در شهر گوا به مصاف تیم میزبان رفت و نیمه اول را 2 بر صفر برد. شهریار مغانلو در دقیقه 24و مهدی ترابی 43 از روی نقطه پنالتی برای سرخپوشان گل زدند.

تداوم بردهای مقتدرانه پرسپولیس در آسیا، سرخ ها اولین صعودکننده

یحیی گل محمدی برای این ملاقات به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت داد تا برای ملاقاتهای آینده بتواند از آنها استفاده کند. برای این ملاقات بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی (46 احسان پهلوان)، محمد حسین کنعانی (72 وحید امیری)، علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (46 کمال کامیابی نیا)، شهریار مغانل و(56 مهدی عبدی) و عیسی آل کثیر (63 مهدی مهدی خانی) در تیم پرسپولیس به میدان رفتند.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس در ملاقات برگشت با گوا هند

آغاز این بازی با آشفتگی بازیکنان دو تیم همراه بود چرا که سرمربیان دو تیم تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی خود ایجاد نموده بودند و به همین خاطر زمان زیادی برد تا بازی از اشتباهات بازیکنان دو تیم خالی تر گردد.

با این حال پرسپولیس همانطور که پیش بینی می شد با تیم دومش هم برتر از گوا بود و در دقیقه 24 روی شوت شهریار مغانلو و اشتباه دروازه بان گوا به گل اول دست پیدا کرد. این گل روی حرکت مهدی ترابی و پاس در عمق او به دست آمد.

در دقیقه 43 این ملاقات دروازه بان تیم هند روی عیسی آل کثیر مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را مهدی ترابی به گل دوم تبدیل کرد تا سرخپوشان نیمه اول را با نتیجه 2 بر صفر به سرانجام برسانند.

عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو دو مهاجم گلزن پرسپولیس در ملاقات با گوا

آغاز نیمه دوم برای پرسپولیس همراه با گل بود و عیسی آل کثیر در دقیقه 47 روی حرکت انفرادی توانست برای سومین بار دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 58 نوبت به کمال کامیابی نیا رسید که پس از ورودش به زمین در نیمه دوم، گل چهارم سرخپوشان را روی تیزهوشی و فرصت طلبی خود به ثمر برساند.

در نیمه دوم بیشتر زمان بازی در اختیار پرسپولیس بود و تیم هندی حرفی برای گفتن نداشت و نسبت به ملاقات رفت نمایش ضعیف تری را ارائه کرد و بازیکنان این تیم انگیزه لازم برای رسیدن به دروازه سرخپوشان را نداشتند.

پرسپولیسی ها پس از زدن چهار گل دیگر انگیزه زدن گل های بیشتر را از دست دادند و سعی در حفظ بازی و نتیجه داشتند و به دنبال این بودند که فشار زیادی به بدن هایشان وارد ننمایند تا برای دو ملاقات آینده آمادگی بالایی داشته باشند.

شادی بازیکنان پرسپولیس پس از گل چهارم توسط کامیابی نیا

هندی ها هم که در این ملاقات تیم آشفته و پراشتباهی بودند کوشش کردند حداقل یکی از گل های خورده را جبران نمایند اما خط دفاعی پرسپولیس با وجود تغییرات زیادی که در این ملاقات داشت اجازه این اتفاق را نداد.

پرسپولیس با بردن دوباره گوا هند 12 امتیازی شد و هر چهار ملاقات خود در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی به سرانجام رساند تا در آستانه صعود به مرحله بعد قرار داشته باشد. الریان قطر و الوحده امارات دیگر تیم های این گروه هستند که پرسپولیس باید به مصاف آنها برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1873

به "تداوم بردهای مقتدرانه پرسپولیس در آسیا، سرخ ها اولین صعودکننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بردهای مقتدرانه پرسپولیس در آسیا، سرخ ها اولین صعودکننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید