بهترین سواحل پوکت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جزیره پوکت (phuket)، یکی از برترین جزایر تایلند برای بازدید می‌باشد و جاذبه‌هایی همچون سواحل رویایی، صخره‌های آهکی، تفریحات آبی و تاریخی دارد و یکی از توریستی‌ترین شهرهای کشور تایلند می‌باشد.

بهترین سواحل پوکت

بودای بزرگ در پوکت

مجسمه بودای بزرگ، یک سنگ سفید مرمر 45 متری است که در قسمت جنوبی جزیره پوکت در کشور تایلد قرار گرفته است. از بالای این مجسمه بزرگ می‌توانید تمام جزیره را مشاهده مشاهده کرده و یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

معبد چالونگ در پوکت

معبد چالونگ (WAT CHALONG)، در اوایل قرن 19 آغاز به کار کرد که بزرگترین و پربازدیدترین معابد بودایی در جزیره پوکت به شمار می‌رود. مجسمه‌های طلایی بودا، دیوارها و سقف‌های منقش زیبا از جاذبه‌های این معبد برای بازدید هستند.

شهر قدیمی در پوکت

خیابان های قدیمی چینی و پرتغالی با قصرهای باشکوه، خانه های زیبا و فروشگاه های قدیمی در این شهر خودنمایی می کنند. برای یک گردش نیم روز بسیار مناسب است. از بازار محلی آن هم که در کنار ایستگاه اتوبوس واقع شده است،حتما بازدید کنید.

جزیره فی فی در پوکت

این جزیره در طول سونامی که سال 2004 رخ داد، آسیب دید اما دوباره بزرگتر ساخته شد. این جزیره بسیار زیبا بوده و گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می‌کند.

پارک FANTASEA در پوکت

FANTASEA یک پارک بزرگ و سرگرم کننده در جزیره پوکت می‌باشد. این پارک روشن و رنگارنگ، پر از فروشگاه و بازی‌های سرگرم کننده که بازیگران تایلندی، رقصنده ها، آکروبات ها همراه با ده فیل بزرگ و عظیم در این پارک با هنرنمایی خود، شما را سرگرم خواهند کرد.

جزیره جیمز باند در پوکت

این جزیره دارای نام محلی کوه تاپو می‌باشد که بعد از ساخت فیلم جیمز باند در این جزیره، به نام جزیره جیمز باند تغییر نام داد. این جزیره یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های تور تایلند قیمت است.

انتشار: 2 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 12

به "بهترین سواحل پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید