آشنایی با بهترین بازارچه های کوالالامپور

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بازارچه های کوالالامپور، یکی از  بهترین مکان‌ها برای خرید در تور مالزی هستند. بازارچه‌های خیابانی کوالالامپور، بدون شک یکی از بهترین مکان‌های خرید برای کسانی است که برای اولین بار به این شهر سفر می‌کنند و دوست دارند خریدی بومی را تجربه نمایند.

آشنایی با بهترین بازارچه های کوالالامپور

بازارچه خیابان پتالینگ (Petaling)

اگر از هر کسی که به مالزی سفر کرده در مورد این خیابان بپرسید، بدون شک به شما خواهند گفت که این بازارچه، بهشتی برای عاشقان خرید است. این بازارچه‌ی محبوب و معروف، به یک بازار شبانه‌ی جذاب و پرهیاهو تبدیل شده که در هزاران غرفه در این بازارچه، انواع و اقسام کالاهای مختلف با قیمت‌های ارزان به فروش می‌رسند.

بازار شبانه‌ی Kampung Baru

این بازار یکی از بهترین مناطق شهر برای خرید پوشاک سنتی تور مالزی است. به غیر از لباس، انواع زیورآلات و صنایع دستی سنتی هم در این بازارچه پیدا می‌شود. محصولات فرهنگی مثل دی وی دی و کتاب و لوازم منزل از دیگر کالاهایی هستند که می‌توانید از اینجا خریداری کنید. محصولات این بازارچه با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌شوند.

بازارچه Kasturi Walk

این بازارچه در فضای باز در کنار خیابان Jalan Kasturi برپا می‌شود. در این بازارچه، اسنک‌ها، غذاهای محلی و محصولاتی چون کیف و کفش، ساعت، لباس و انواع میوه‌های استوایی به فروش می‌رسد. این بازارچه تقریبا مشابه بازار خیابان پتالینگ در تور مالزی است، اما به اندازه‌ی آن شلوغ نمی‌شود. تعداد فروشندگان و غرفه‌های این بازارچه هم کمتر است، ولی محصولات عرضه شده قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و موقعیت جفرافیایی بازارچه مناسب است و به راحتی قابل دسترسی است. این بازارچه از سال 2011 راه‌اندازی شده و به همین دلیل کیوسک‌ها و غرفه‌های نو و تمیزی دارد.

منبع: kuala-lumpur.ws
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 37

به "آشنایی با بهترین بازارچه های کوالالامپور" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با بهترین بازارچه های کوالالامپور" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین بازارچه های کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید