برنامه کاروان ایران در روز هشتم مسابقات المپیک توکیو

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نمایندگان ایران در ادامه بازی های المپیک 2020 توکیو در چهار رشته به مصاف حریفان می فرایند که در این میان دوومیدانی کاران نخستین روز مسابقه خود را در 2 ماده پرتاپ دیسک و 100 متر بانوان شروع می نمایند.

برنامه کاروان ایران در روز هشتم مسابقات المپیک توکیو

به گزارش ایلنا، هشتمین روز بازی های خود را با تیراندازی تپانچه 25 متر سرعت از ساعت 9:00 به وقت محلی و 4:30 به وقت تهران شروع می نماید که هانیه رستمیان در خط آتش قرار می گیرد.

این رقابت به علت فضای محدود سالن در سه گروه برگزار می گردد. رستمیان روز گذشته در تپانچه 25 متر دقت در گروه دوم رقابت کرد که پس از سرانجام ملاقات سه گروه در نهایت با کسب 285 امتیاز شانزدهم شد حال با جمع امتیاز در ماده های دقت و سرعت تکلیف وی برای صعود معین می گردد. رستمیان برای صعود به فینال در جمع هشت نفر اول باید کوشش زیادی کند. فینال این رقابت هم در همین روز برگزار می گردد.

رقابت های دوومیدانی از فردا در 2 ماده شروع می گردد که احسان حدادی پرتاپ گر دیسک و نایب قهرمان المپیک لندن ساعت 11:20 به وقت محلی و 6:50 دقیقه به وقت تهران شروع می گردد که حدادی در گروه دوم با 15 پرتاپ گر دیگر رقابت می نماید.

فرزانه فصیحی دومین دوومیدانی کار ایران که سهمیه یونیورسالیتی (سهمیه جهانی اعطایی به فدراسیون ها) را کسب ساعت 9:07 دقیقه به وقت محلی و 3:43 دقیقه صبح به وقت تهران در ماده 100 رقابت خود را با هشت دونده دیگر شروع می نماید. اتفاق جالب این ماده برای ایران این است که فصیحی 57 سال بعد از مرحومه سیمین صفامهر دوباره در المپیک توکیو می دود. صفامهر هم در المپیک 1964 ژاپن حضور یافته بود.

ملایی که امروز در مرحله نیمه نهایی با پنج نفر دیگر به رقابت پرداخت و با زمان 7 دقیقه و 45 ثانیه ششم شد و به فینال B راه یافت. وی در مرحله نیمه نهایی، قایق های نیوزلند، بریتانیا و اتریش اول تا سوم به فینال Aو بقیه قایق ها به فینال B راه یافتند. نفراتی که راهی این فینال می شوند، برای معین صندلی به رقابت می پردازند. ملایی فردا در فینال بی ساعت 9:50 به وقت محلی و 5:20 دقیقه صبح به وقت تهران با پنج قایقران پارو می زند. در این مرحله نمایندگانی از کانادا، نیوزیلند، آمریکا و ایرلند رقابت می نمایند.

آخرین رقابت هشمین روز بازی به والیبال اختصاص دارد که فردا چهارمین ملاقات ایران برابر ایتالیا است که ساعت 19:40 به وقت ژاپن و 15:10 به وقت تهران برگزار می گردد. مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه 6 تیمی برگزار می گردد. در سرانجام مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می نمایند و به صورت ضربدری به مصاف هم می فرایند. ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می فرایند و برزیل، آمریکا، روسیه، فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند. کاروان ایران تا به امروز یک مدال طلا در تیراندازی کسب نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2016

به "برنامه کاروان ایران در روز هشتم مسابقات المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه کاروان ایران در روز هشتم مسابقات المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید