تور ارزان استرالیا: با بزرگ ترین سواحل سیدنی آشنا شوید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سیدنی شهر شناخته شده ای در امتداد ساحل است، لذا گزینه مناسبی برای حمام آفتاب و استراحت به شمار می رود، اما فراتر از پستی و بلندی های توریستی در این شهر بیش از 100 ساحل در اطراف سیدنی وجود دارد که همه آنها به راحتی قابل دسترس است. در ادامه دوازده ساحل بزرگ سیدنی را به شما معرفی می کنیم که برترین نقاط ساحلی این شهر هستند.

تور ارزان استرالیا: با بزرگ ترین سواحل سیدنی آشنا شوید

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

ساحل کوجه (Coogee Beach)

انتهای جاده Coogee با مسیری شگفت انگیز به این ساحل زیبای مشرف به اقیانوس می رسد، صدای امواج و وجود رستوران های دو طبقه و نواری شکل در ساحل، نوشیدنی های خوشمزه، غرقه های پیتزا، رستوران های مجلل از ویژگی های این ساحل است.

ساحل لیتل بی (Little Bay Beach)

در تابستان ها به علت خیل جهانگردان در سواحل بزرگ سیدنی، رفتن به سواحل کوچک و خلوت تر برای بسیاری از جهانگردان خوشایندتر است. به شما رفتن به خلیجی کوچک را پیشنهاد می کنیم، ساحلی که با برآمدگی های سنگی تقسیم شده است و به علت وجود این سنگ ها علاوه بر جنبه زیبایی و هنری موجود در ساحل، امواج بزرگ آرام تر حرکت می نمایند.

ساحل مانلی (Manly Beach)

این ساحل یکی از زیباترین سواحل شمال سیدنی است. وجود کشتی در این ساحل برای بازدید از منظره ها اطراف و بندر، اسکله ای نواری شکل برای قدم زدن و رسیدن به اقیانوس، اقامتگاه های مناسب، ناهار و نوشیدنی از ویژگی های این ساحل است. بعلاوه احتمال اینکه شما در این ساحل با یک نویسنده برخورد کنید بسیار زیاد است.

ساحل استور (Store Beach)

این ساحل در کنار جاده Manly Beach واقع شده است و خلوت تر از ساحل Manly است. در اینجا شما به طور مستقیم با آب در تماس هستید و برای گردش در اطراف باید از قایق های پارویی بهره ببرید. ناهار بسته بندی شده، بطری نوشیدنی و نوشیدن قهوه زیر نور خورشید نیم کره جنوبی بسیار لذت بخش خواهد بود.

ساحل فرش واتر (Freshwater Beach)

این ساحل یکی از سواحل شمالی سیدنی و در همسایگی ساحل Manly واقع شده است. آب این ساحل رنگ آبی سیر دارد و امواج بلند و بزرگی را می توانید در اینجا ببنید. وجود صخره های بزرگ و صعود از آنها و خوردن برگرهای بزرگ در این مکان برای افراد عاشق سرگرمی بسیار سرگرم نماینده است

ساحل پالم (Palm Beach)

ساحل پالم بیچ یا جاده اقیانوس پاتوق ستاره ها و افراد سرشناس است. شما می توانید با رساندن خود به این مکان به پولدار بودن تظاهر کنید. این ساحل حدود 45 دقیقه از ساحل معروف CBD فاصله دارد. خانه ها و تالارهای این مکان بسیار گران قیمت هستند. شما می توانید ناهار را در میان افراد محلی میل کنید.

ساحل بوندی (Bondi Beach)

این ساحل یکی از معروف ترین سواحل استرالیا با پس زمینه ای زیبا و شیب دار است، هر چند در این ساحل اغلب خانه ها شیک و مملو از جهانگرد است، شما می توانید از مکان های عمومی آن بهره مند شوید، به احتمال زیاد در این مکان چند دوست نو پیدا می کنید.

ساحل تاماراما (Tamarama Beach)

این ساحل بسیار زیبا و دارای صخره های تنومند است و نسبت به سواحل همسایه خود کوچک تر است، اما مکان مناسبی برای برنزه کردن و شنا است.

ساحل (Balmoral Beach)

با وجود باغ وحش در بندر میانه ساحل شمال، اینجا به مکانی صمیمی تر برای خانواده ها و مناسب برای استراحت بعدازظهر تبدیل شده است. در این ساحل غذاخوری های عمومی و نمایش خیره نماینده ای از آب و آفتاب را خواهید دید.

ساحل گاریه (Garie Beach)

این ساحل در امتداد جاده ساحلی و پارک ملی سلطنتی واقع شده است. برای رسیدن به آن یک سفر پرماجرا را پشت سر می گذارید، این ساحل در جنوب سیدنی واقع شده است و مکانی نسبتا آرام و پر از مهمان و تماشای های مجذوب کننده است.

ساحل لیتل کانگ ونگ (Little Congwong Beach)

ساحل آرام، جوی صمیمانه و شنای رایگان از ویژگی های این ساحل است که آن را از بقیه مستثنا می نماید.

ساحل میلک (Milk Beach)

این ساحل در امتداد جاده ووکلوز در پشت کاخ استریکلند در منطقه Vaucluse واقع شده است و یکی از برترین نقاط شهر سیدنی به شمار میرود. این ساحل کوچک ارزش راه رفتن و تماشا نمای خانه اپرا و پل های سیدنی را دارد. این منطقه مسکونی است، پس انتظار تماشا خانواده هایی را داشته باشید. بعلاوه بعد از ظهرها می توانید در کنار ساحل قدم بزنید و از غروب آفتاب لذت ببرید.

منبع: کجارو / thrillist.com
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2176

به "تور ارزان استرالیا: با بزرگ ترین سواحل سیدنی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: با بزرگ ترین سواحل سیدنی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید