بازگشت ماهینی بعد از 5 ماه و 16 روز: از السد تا السد؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ماهینی دقیقه 39 بازی رفت دربی مصدوم شد اما حالا نام او برای بازی سه شنبه در لیست 21 نفره تیمش قرار گرفته و کاپیتان دوم پرسپولیس درست بعد از 5 ماه 16 روز به فهرست برانکو برگشته است.

بازگشت ماهینی بعد از 5 ماه و 16 روز: از السد تا السد؟

ماهینی زودتر از حد تصور برگشت

پیشتر اگر بازیکنی با پارگی رباط صلیبی روبرو می شد حداقل 8 ماه از میدان دور می ماند اما حسین ماهینی در کمتر از شش ماه به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشت. ماهینی دقیقه 39 بازی رفت دربی مصدوم شد. دیداری که روز 5 مهر امسال برگزار شد اما حالا نام او برای بازی سه شنبه در لیست 21 نفره تیمش قرار گرفته و کاپیتان دوم پرسپولیس درست بعد از 5 ماه 16 روز به فهرست برانکو برگشته است.

-

البته این احتمال نیز وجود دارد تا حسین ماهینی فقط همراه تیمش باشد و حتی روی نیمکت ننشیند اما عزم این بازیکن برای بازگشت، فوق العاده جدی بود و زودتر از حد تصور در تمرینات گروهی حاضر شد. ماهینی با مصدومیت در دربی رفت و درست قبل از بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شد .او مقابل استقلال رباط پاره کرد تا در حسرت مصاف با السد بماند اما حالا درست در آستانه بازی با السد پرستاره به ترکیب سرخ ها برگشته و البته شانس بازی برابر استقلال در فروردین ماه را نیز دارد.

160-11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 432

به "بازگشت ماهینی بعد از 5 ماه و 16 روز: از السد تا السد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ماهینی بعد از 5 ماه و 16 روز: از السد تا السد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید