افتتاح کمربندی شمالی و جنوبی مامونیه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کمربندی شمالی شهر مامونیه استان مرکزی به طول 1500 متر و کمربندی جنوبی به طول 2700 متر و پیاده راه امامزاده سید منصور(ع) این شهر افتتاح شد.

افتتاح کمربندی شمالی و جنوبی مامونیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، احداث کمربندی شمالی و جنوبی شهر و پیاده راه امامزاده منصور(ع) از پروژه های مورد نیاز شهری و موجب رفاه شهروندان و تقویت مبلمان شهری است. استاندار مرکزی در این باره گفت: نیازسنجی برای اجرای پروژه های شهری باید در اولویت مدیران باشد تا اجرای هرگونه طرح عمرانی متناسب با نیاز شهروندان و اولویت سنجی صورت گیرد.

سیدعلی آقازاده شرح داد: توسعه متوازن در صورتی محقق خواهد شد که مطالبات و نیازهای مردم اولویت بندی شده و بدنبال کار کارشناسی و زمان بندی دقیق در فرایند اجرای پروژه پیگیری شود تا شاهد معطل ماندن و متوقف شدن مقطعی اجرای پروژه ها و نیمه تمام بودن آنها نباشیم.

بهره برداری مسکن مددجویی کمیته امداد و کلنگ زنی مدرسه خیرساز مرحوم حسین شرف با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان، به وسعت 1800 متر از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی در مرکز شهرستان زرندیه بود.

وی همچنین در ادامه با حضور در شهر پرندک، شرکت نان سبوس دوران آویژه، تامین کننده مواد بهبود دهنده و افزودنی های آرد و نان و نیز شرکت عالی رو هوای پاک تولید کننده موتورسیکلت و اسکوترهای الکتریکی را در شهرک صنعتی پرندک افتتاح خواهد کرد.

افتتاح راه دسترسی مسکن مهر شهر زاویه، افتتاح رستوران مجتمع خدمات رفاهی باران در اتوبان تهران ساوه و شرکت آرتیمان سلامت تولیدکننده داروهای طبیعی و مکمل در ایران واقع در شهر صنعتی مامونیه از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه است.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بیش از 84 پروژه در سطح شهرستان زرندیه با اعتبار 7179 میلیارد ریال و سه میلیون یورو آورده ارزی به بهره برداری و کلنگ زنی می شود که برای 1675 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1464

به "افتتاح کمربندی شمالی و جنوبی مامونیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کمربندی شمالی و جنوبی مامونیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید