استخراج ارز مجازی با امواج مغز و گرمای بدن!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مایکروسافت حق انتشار اختراعی را ثبت نموده که براساس آن افراد با یاری حسگرها و امواج مغزی و گرمای بدنشان می توانند ارز مجازی استخراج نمایند.

استخراج ارز مجازی با امواج مغز و گرمای بدن!

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از ایندپندنت، مایکروسافت در نظر دارد با رصد فعالیت های مغزی و اطلاعات بیومتریک افراد ارز مجازی فراوری کند.

این شرکت به تازگی حق انتشار اختراعی به نام سیستم ارز مجازی با استفاده از اطلاعات فعالیت بدن انسان را ثبت نموده است. در این حق انتشار شرح داده شده که چگونه یک فرد می تواند با متصل کردن حسگرهای مختلف به بدنش ارز مجازی استخراج کند.

استخراج ارزهای مجازی مانند بیت کوین نیازمند قدرت بزرگ رایانشی است تا مسئله های پیچیده ریاضی را حل نماید.

در شرحات این حق انتشار آمده است: به عنوان مثال یک موج مغزی یا گرمایی که از بدن فرد هنگام انجام حرکتی ساطع می گردد، می تواند عملیاتی که تهیه کننده سرویس اطلاعاتی درخواست نموده را انجام دهد. به همین ترتیب می توان آن را در فرایند استخراج ارز مجازی نیز استفاده کرد.

این سیستم استخراج ارز شامل اتصال یک دستگاه به حسگرهای مختلف به بدن است که می تواند فعالیت کاربر را رصد و از آن برای فراوری ارزمجازی استفاده کند.

حسگرهای احتمالی که در این روش به کار می فرایند شامل اسکنر ام آر آی، دوربین های گرمایی و حسگرهای ضربان قلب و مادون قرمز هستند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1241

به "استخراج ارز مجازی با امواج مغز و گرمای بدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخراج ارز مجازی با امواج مغز و گرمای بدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید