از رقابت نفس گیر رئیس فعلی و سابق تا عضو شورای شهر و رئیس دانشگاه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران/هرمزگان دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان به تشریج جزئیات و نامزدهای ثبت نامی تصدی ریاست هیئت فوتبال پرداخت.

از رقابت نفس گیر رئیس فعلی و سابق تا عضو شورای شهر و رئیس دانشگاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اصغر معماری در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: از 19 مردادماه ثبت نام جایگاه ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان شروع و تا امروز ساعت 14 فرآیند آن به انتها می رسد.

وی با بیان اینکه تا به امروز شش نفر برای شرکت در انتخابات با حضور در محل هیئت فوتبال اقدام به ثبت نام کردند، اعلام نمود: عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیئت فوتبال)، اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس)، مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) و فرامرز عیانی(پیشکسوت و مربی فوتبال هرمزگان) شش نفری هستند که اقدام به نام نویسی کردند.

معماری با اشاره به اینکه از فردا(27 مردادماه) به مدت 10 روز مراحل تأئید صلاحیت در کمیته سه نفره معین شده انجام خواهد شد، افزود: پس از ارسال لیست تأئید صلاحیت ها به هیئت فوتبال استان، لیست مذکور همراه با مستندات به فدراسیون فوتبال ارسال و منتظر تأئید زمان برگزاری انتخابات خواهیم ماند.

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان در انتها گفت: پیش از این 17 مهرماه برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده بود اما به دلیل تقارن با اربعین حسینی ممکن است یک تا دو روز این تاریخ با تعویق یا تعجیل روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1421

به "از رقابت نفس گیر رئیس فعلی و سابق تا عضو شورای شهر و رئیس دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رقابت نفس گیر رئیس فعلی و سابق تا عضو شورای شهر و رئیس دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید