اختصاص سرویس رایگان به دانش آموزان کم توان حداقل کار مدیریت شهری

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی گفت: باید از بعد انسانی به این مساله نگریست، سال هاست هزینه رفت و آمد این دانش آموزان رایگان بوده و این تنها کاری است که مدیریت شهری انجام داده است.

اختصاص سرویس رایگان به دانش آموزان کم توان حداقل کار مدیریت شهری

حسن خلیل آبادی در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در خصوص هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی گفت: باید از بعد انسانی به این مساله نگریست و سال هاست هزینه رفت و آمد این دانش آموزان رایگان بوده است.

وی اضافه نمود: ما در حوزه های دیگر مخارجی داریم که مرتبط با شهرداری نیست و می توان در آن حوزه ها از دیگر سازمان ها یاری گرفت. مثل سازمان ورزش شهرداری تهران که می تواند در زمینه برخی از اقداماتش با وزارت ورزش هماهنگی های لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اضافه نمود: حال مساله دانش آموزان معلول و کم توان جسمی مطرح گردیده است که هزینه هایشان بسیار بالاست و باید حداقل در وضعیت سرویس مدارس و نحوه تحصیلشان یاری حال این خانواده ها باشیم.

خلیل آبادی ضمن مخالفت با پیشنهاد خانم آروین مبنی بر مشخص بودجه سرویس مدارس استثنایی از بودجه ای که در لایحه شورا به آموزش و پرورش تعلق گرفته است، گفت: نمی توان از بودجه آموزش و پرورش که یک مبلغ محدودی است و نسبت به سال های گذشته نیز از مبلغ آن کم نموده ایم، استفاده کنیم و این امر با شعار شورای پنجم که همواره شعارش فرهنگی و انسانی بوده، مغایر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اعلام کرد: باید به حوزه آموزش و پرورش که حوزه حائز اهمیتی در آینده فرزندان این کشور است، توجه گردد.

بهاره آروین پس از استماع سخنان اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش پیشنهاد خود را پس گرفت و در این جلسه شورا که به موضوع مدارس استثنایی پرداخته شد، با رای اعضای شورای شهر تهران هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی رایگان ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 217

به "اختصاص سرویس رایگان به دانش آموزان کم توان حداقل کار مدیریت شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص سرویس رایگان به دانش آموزان کم توان حداقل کار مدیریت شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید