آمریکایی ها، صندلی اول صادرکننده گردشگر به روسیه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، گردشگران آمریکایی صندلی اول بیشترین پرداخت کننده هزینه بابت هتل را در روسیه به دست آوردند.

آمریکایی ها، صندلی اول صادرکننده گردشگر به روسیه

از سفر با هزینه سفر به کانادا سال 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، در شش ماه نخست سال جاری، گردشگران آمریکایی برای هر شب اقامت در هتل های روسیه بطور متوسط 6738 روبل (حدود 105 دلار) هزینه کردند که 31 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2015 بوده است.

در صندلی دوم گردشگران آلمانی قرار دارند که بطور متوسط 6488 روبل بابت هرشب اقامت در هتل های روسیه پرداخت کردند که رشدی 56 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

فنلاندی ها هم با پرداخت هر شب بطور میانگین 6369 روبل صندلی سومین گردشگران را در روسیه از آن خود نموده اند.

اما میزان استفاده از هتل های لاکچری روسیه نیز سال جاری 30 درصد رشد داشته است.

گردشگران فنلاندی بابت هر شب اقامت در هتل های پنج ستاره روسیه بطور متوسط 14067 روبل (220 دلار) پرداخت نموده اند که 88 درصد رشد را نشان می دهد.

اتباع بریتانیا به طور متوسط 13218 روبل و اتباع آمریکا با پرداخت 11062 روبل در هر شب، بیشترین استفاده کنندگان از هتل های پنج ستاره لاکچری روسیه بوده اند.

روسیه همچنین دارای هتل های بسیار لوکسی است که هر شب اقامت در آن برای یک نفر بیش از 10 هزار دلار هزینه دارد.

هتل های 3 ستاره روسیه بیشترین محبوبیت را در بین گردشگران خارجی از طبقه متوسط در این کشور دارد که بر این اساس اتباع کره جنوبی با پرداخت هر شب 4699 روبل (74 دلار) با رشدی 28 درصدی بیشترین سفارش دهندگان هتل سه ستاره در روسیه بوده اند. صندلی دوم از آن گردشگران کانادا و گردشگران فنلاندی در صندلی سوم این گروه از کلاس هتل های روسیه هستند.

دولت روسیه برنامه های متنوعی برای جذب گردشگر خارجی تدارک دیده که از مهمترین آنان تجهیز هزاران هتل با استانداردهای بین المللی، تقویت زیرساخت های گردشگری در کنار برگزاری هفتگی انواع جشنواره های فرهنگی و خرید کالاها و برندهای معتبر در این کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1033

به "آمریکایی ها، صندلی اول صادرکننده گردشگر به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها، صندلی اول صادرکننده گردشگر به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید