آمریکایی ها به دعوت رسمی و تعهدات خود پایبند نبودند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، اواخر هفته گذشته و بعد از فراز و نشیب های فراوان در فرایند سفر تیم ملی کشتی ایران به آمریکا، این سفر به علت عدم صدور ویزا 6 نفر از تیم 20 نفره ایران لغو شد. سفری که در واقع با دعوت رسمی متولیان کشتی آمریکا مطرح شده بود و در نهایت با خلف وعده و عدم پایبندی آنها به دعوتشان منتفی شد.

آمریکایی ها به دعوت رسمی و تعهدات خود پایبند نبودند

به همین دلیل محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در یک گفتگوی تلویزیونی به تشریح جزئیات لغو سفر تیم ملی اشاره نمود و گفت: متولیان کشتی آمریکا از مدتها پیش با دعوت رسمی از ایران پیشنهاد برگزاری ملاقات محبت آمیز در تگزاس را مطرح کردند اما در نهایت دیدیم که به 6 نفر از اعضای تیم ویزا ندادند. در واقع این تصمیم آمریکایی ها را می توان عدم پاینبدی آنها به تعهد خود در قبال این دعوت رسمی تلقی کرد و در واقع علت اصلی عدم سفر تیم ایران به آمریکا خودشان بودند.

وی با دفاع از تصمیم فدراسیون کشتی مبنی بر لغو سفر با توجه به دلایل فنی تاکید نمود: فدراسیون در یک اقدام کاملاً فنی و ورزشی تصمیم بر لغو این سفر گرفت. ما حتی با ارسال یک نامه رسمی از رئیس فدراسیون کشتی آمریکا خواستیم تا آنها برای این ملاقات محبت آمیز در اسفندماه به ایران بیایند که مطمئناً بر خلاف آنها به برترین شکل از تیم آمریکا میزبانی می کردیم.

امامی در انتها با تاکید بر این موضوع که آمریکا به نحو شایسته شرایط حضور تیم ایران در این ملاقات را فراهم نکرد گفت: فدراسیون کشتی به خوبی بر مسائل فنی واقف است و با توجه به بُعد مسافت این سفر، احتیاج بود کشتی گیران کمی زودتر به آمریکا بروند تا شرایط خواب و استراحت آنها با محل برگزاری مسابقات تنظیم گردد. اما این موضوع مهم نیز در سفر لحاظ نشده بود و در واقع میزبان شرایط خوبی را برای تیم اعزامی ما مهیا نکرد.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام فدراسیون کشتی کشورمان عدم صدور ویزا برای مجید داستان، کامران قاسمپور به عنوان دو کشتی گیر اصلی، احسان امینی مربی تیم ملی، محمد مصلایی پور داور المپیکی، حجت کریمی سرپرست و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون از سوی آمریکا باعث شد تا سفر تیم ملی کشتی به این کشور لغو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2267

به "آمریکایی ها به دعوت رسمی و تعهدات خود پایبند نبودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها به دعوت رسمی و تعهدات خود پایبند نبودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید