یک صومعه تاریخی در دشت آرارات، ارمنستان

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خور Virap , ارمنستان . یک صومعه تاریخی در محیط unbelievable در کوه‌های آرارات , واقع شده‌است . ارمنستان اولین کشور مسیحی در جهان بود , در حالی که نخستین نمازخانه در این کشور در قرن هفتم ساخته شد . بعدا به یک مجموعه کامل تبدیل شد . به خاطر کوه آرارات , که نماد این منطقه است , معبد نیز برای قرن‌ها به یک مکان زیارتی بوده‌است .

یک صومعه تاریخی در دشت آرارات، ارمنستان

این محبوب‌ترین مقصد گردشگری در کشور است . این زندان دارای یک سلول زندان بود که در آن Grigor Luisavorich زندانی شده‌بود رویدادی که منجر به گفتگو با کشور با مسیحیت شده بود . کلیسای سنت Astvatsatsin زوج‌هایی را جذب می‌کند که در تعطیلات آخر هفته با هم ازدواج می‌کنند . این مکان همچنین عکس‌های عالی برای عکاسان به تصویر می‌کشد فقط به این صحنه زیبا و زیبا نگاه کنید !
چرا به آنجا بروی ?
مشهورترین جاذبه ارمنستان . از لحاظ تاریخی و از لحاظ فرهنگی جایگاه ویژه‌ای در محیط خیره‌کننده قرار دارد که در آن کوه آرارات در همه افتخارات خود نمایان می‌شود .
کی به آنجا بروی ?
هر زمانی در تابستان بهتر است که صبح به آنجا بروید چون در طول روز بسیار گرم می‌شود . در تعطیلات آخر هفته , عملکرد و رویداده‌ای مختلف برگزار می‌شوند , همچنین باجه‌های بیشتری باز هستند , که در آنجا می توان souvenirs را خرید .
چطور به آنجا برسیم ?
این صومعه در فاصله 44 کیلومتری شهر ایروان واقع شده‌است . همچنین می‌توانید به راحتی از شهرهای دیگر نیز به آنجا بروید چون این مکان واقعا در بین مسافران محبوب است .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 95

به "یک صومعه تاریخی در دشت آرارات، ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک صومعه تاریخی در دشت آرارات، ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید