گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خرم: اگر از پنچاک سیلات حمایت گردد، حریف بزرگی برای رقبا خواهیم بود

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس سبک پنچاک سیلات ایران گفت که اگر از این رشته حمایت کافی صورت بگیرد، ورزشکاران کشورمان می توانند حریف بسیار بزرگی برای رقبای خود باشند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خرم: اگر از پنچاک سیلات حمایت گردد، حریف بزرگی برای رقبا خواهیم بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، همایون خرم رئیس سبک پنچاک سیلات در خاتمه سومین روز از مسابقات این رشته در بازی های آسیایی 2018 و حذف دو نماینده کشورمان گفت: اینجا اندونزی است و این ورزش به این کشور تعلق دارد. آنها در پنچاک سیلات سال های سال سرمایه گذاری های زیادی نموده اند. ما باید به اندازه هزینه و سال هایی که تمرین کردیم از تیم خود توقع داشته باشیم. به نظر من بچه ها بازی های خوب و قابل قبولی مقابل رقبا ارائه کردند، ضمن اینکه یکی از نمایندگان ما به مدال رسیده و ان شاءالله فردا (یکشنبه) در آخرین بازی، خوشرنگ ترین مدال را بگیریم.

او در مورد داوری ها گفت: همواره یکی از مشکلاتی که ما در رشته های مختلف داریم، داوری است. ما هم اینجا این مشکل را داشتیم. اعتراض هم کردیم، چون بعضی اوقات، خوب نبودن داوری به ما لطمه زد. حتی در یک مورد برد ما به باخت تبدیل شد.

خرم درخصوص نیازهای پنچاک سیلات برای مدال آوری توضیح داد: سیر تحولاتی که برای رشته های رزمی دیگر ما طی شد، سرمایه گذاری و تداوم آن بود. اینها قطعاً به ما به عنوان یک ورزش رزمی انفرادی یاری می نماید. ما تنها با یک اردوی تدارکاتی به جاکارتا آمدیم. کشورهای صاحب نام هر ماه با همدیگر مسابقه می دهند. این خیلی برای ما که فقط به یک اردوی تدارکاتی رفتیم، تأثیر دارد. اگر بازی های تدارکاتی و حضور در میادین بین المللی تداوم داشته باشد، قول می دهم حریف بسیار بزرگی برای آنها خواهیم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 852

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خرم: اگر از پنچاک سیلات حمایت گردد، حریف بزرگی برای رقبا خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خرم: اگر از پنچاک سیلات حمایت گردد، حریف بزرگی برای رقبا خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید