از اندونزی: یوسفی: در هر مسابقه برای خوشرنگ ترین مدال حاضر می شویم، داوری به ضررمان نباشد می توانیم به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، عضو تیم پاراوزنه برداری ایران ابراز امیدواری کرد، در بازی های پاراآسیایی اندونزی بهترین و خوشرنگ ترین مدال را کسب کند.

از اندونزی: یوسفی: در هر مسابقه برای خوشرنگ ترین مدال حاضر می شویم، داوری به ضررمان نباشد می توانیم به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سیدیوسف یوسفی ضمن بیان این مطلب گفت: دومین روزی است که در اندونزی حضور داریم و تا به اینجا میزبانی خوب بوده است. ان شاءالله که تا روز مسابقه هم شرایط به همین صورت باشد و بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی برای خود در این دوره از مسابقات خواهد داشت، گفت: ما در هر مسابقه برای خوشرنگ ترین مدال حاضر می شویم، اما خب میدان مسابقه را نمی توان پیش بینی کرد. بودند افرادی خیلی قدرتمندتر از ما که در روز مسابقه اوت کردند و در عین حال افرادی بودند که کسی فکر نمی کرد مدال کسب نمایند و به مدال طلا رسیدند.

عضو تیم پاراوزنه برداری ایران همچنین خاطر نشان کرد: بدون شک من هم سعی می کنم بهترین مدال را بگیرم تا ببینیم خدا چه می خواهد. امیدوارم خدا کمک کند و مردم دعا نمایند تا به بهترین مدال برسم.

یوسفی در مورد رقبای خود هم توضیح داد: من دو حریف چینی دارم و البته یک رقیب خوب ایرانی به نام آقای جعفری که امیدوارم هر دو روی سکو برویم و پرچم ایران بالا برود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید به مدال های طلا و نقره دسته خود در بازی های پاراآسیایی دست یابید، گفت: نهایت کوشش مان را می کنیم و اگر داوری به ضررمان نباشد و روز مسابقه شرایط خوبی داشته باشیم، می توانیم به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 203

به "از اندونزی: یوسفی: در هر مسابقه برای خوشرنگ ترین مدال حاضر می شویم، داوری به ضررمان نباشد می توانیم به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی: یوسفی: در هر مسابقه برای خوشرنگ ترین مدال حاضر می شویم، داوری به ضررمان نباشد می توانیم به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید