راهنمای کوله گردی در تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کوله گردی یکی از مهمترین کارهایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند کمی آن را تجربه کنید. برای این که بتوانید یک کوله گردی مفرح و بدون دردسر را تجربه کنید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

راهنمای کوله گردی در تایلند

رفت و آمد در تور تایلند

حتما برای یکبار هم که شده در تور تایلند سوار توک توک شوید و این وسیله نقلیه پرصدا ولی هیجان انگیز را مخصوصا در بانکوک امتحان کنید. معمولا برای کرایه توک توک در سفرهای کوتاه باید 100 تا 150 بات بدهید ولی فرقی نمی کند چند نفر سوار می شوید کرایه ها یکسان می‌باشد پس دو نفر دیگر را پیدا کنید و با آن ها سوار شوید تا کرایه را با آن ها تقسیم کنید. اگر یک نفر هستید و چمدان ندارید  می توانید سوار تاکسی موتوری شوید و حدود 20 بات باید هزینه کنید.

بازدید از بهترین جاذبه های تور تایلند

برای اینکه در تور تایلند بهتر این کشور را بشناسید، مستقیم به سمت بانکوک بروید جایی که غرفه‌های خیان خائو سان (Khao san) در زیر نور لامپ های نئون همچنان اصلی ترین پاتوق کوله گردها می‌باشد. در این خیابان تا می توانید نودل می خورید و با دوستان جدیدتان از قصر بزرگ و مجسمه های طلایی وات فو بازدید نمایید. تایلند مکان های مقدس زیادی دارد اما اگر به دنبال بهترین آن ها هستید به ایوتها در شمال بروید چون این پایتخت باستانی تایلند پر از مکان های مقدس می‌باشد.

امتحان غذای خیابانی در تور تایلند

بهترین غذاها را می توانید در بازارهای محلی شبانه پیدا کنید جایی که آشپزخانه های سیار نودل، برنج سرخ کرده، کیک برنجی، پنکیک و آب میوه های تازه می فروشند . تقریبا همه شهرهای بزرگ غرفه های خیابانی برای فروش نودل دارند و می توانید هر چقدر دوست داشتید نوودل میل کنید.

انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 33

به "راهنمای کوله گردی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کوله گردی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید