چهار شهید و شش زخمی در حملات ائتلاف سعودی به یمن

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، منابع یمنی گزارش دادند که ائتلاف متجاوز سعودی در 24 ساعت گذشته با حمله به سه استان یمن، چهار نفر را شهید و شش نفر را زخمی کرده است.

چهار شهید و شش زخمی در حملات ائتلاف سعودی به یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع نظامی یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی طی 24 ساعت گذشته 73 بار توافق آتش بس الحدیده را نقض کردند.

به گفته این منبع نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی تجاوزات خود به منطقه کیلومتر 16 داده و با پرواز هواپیماهای جاسوسی بر فراز شهر حیس و شلیک خمپاره و راکت آتش بس الحدیده را نقض کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری سبأ یمن، یک غیرنظامی در منطقه الجبلیه از توابع التحیتا هدف اصابت گلوله مزدوران ائتلاف سعودی قرار گرفت و گذشته از آن یک کودک نیز در عزلة السویق به ضربه گلوله این مزدوران زخمی شد.

نیروهای متجاوز سعودی همچنین جنوب و شمال الجاح را هدف شلیک شش خمپاره قرار داده و منطقه الفازّ در التحیتا را هدف تیربار قرار دادند و تانک ائتلاف متجاوز نیز روستای الشجن در حمه شهر الدریهمی را هدف شلیک چند خمپاره قرار داد.

بنابر این گزارش، در حملات ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه بنی صیاح در منطقه مرزی رازح در استان صعده یک خانواده چهار نفره اعم از پدر، مادر باردار و دو کودکشان به شهادت رسیدند.

همچنین چهار شهروند نیز بر اثر اصابت خمپاره به مزارع آن ها در استان الضالع، به شدت زخمی شدند.

منبع نظامی یمنی همچنین گفت که هواپیماهای ائتلاف متجاوز سعودی در شش نوبت منطقه حرض در استان حجه و منزل یک شهروند در منطقه الخزف در استان الجوف را بمباران کردند که خانه این شهروند به طور کامل تخریب شد و علاوه بر آن در 13 نوبت نیز منطقه خب و الشعف را بمباران کردند.

ائتلاف سعودی همچنین در هشت نوبت مناطق مختلف صرواح در استان مأرب و منطقه نهم در استان صنعاء را هدف قرار داد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1193

به "چهار شهید و شش زخمی در حملات ائتلاف سعودی به یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار شهید و شش زخمی در حملات ائتلاف سعودی به یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید