زیباترین پارک های ملی تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پارک‌های ملی تایلند، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از طبیعت شگرف و ماجراجویی می‌باشد.  در این نواحی بخش بزرگی از طبیعت بکر کشور تایلند را مشاهده خواهید کرد.

زیباترین پارک های ملی تایلند

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ تایلند

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ در خلیج تایلند، پارک ملی دریایی از 42 جزیره تشکیل شده است. بهترین راه برای بازدید از این پارک استفاده از گشت با قایق و یا اجاره آن می‌باشد. قایق‌های تندرو و قایق‌های پارویی از جاذبه‌های تور تایلند لحظه آخری در این پارک هستند. اگر می‌خواهید یک یا چند شب اقامت داشته باشید، می‌توانید کمی سختی بکشید و در چادر بخوابید و یا خانه ییلاقی اجاره نمایید. چندین جزایر این پارک دارای سواحل شنی سفید هستند و بقیه کوهستانی می‌باشند.

پارک ملی آئو فانگ نگا تایلند

این پارک در جنوب کشور تایلند قرار دارد و در استان نگا فانگ قرار گرفته. اگر بتوانید حداقل چند روز را در اینجا صرف کنید. این پارک شامل خلیجی از 42 جزیره می‌باشد و چندین ساحل زیبا، صخره‌هایی آهکی، غارها و تالاب‌ها برای اکتشاف دارد.

پارک ملی خائو سوک تایلند

این پارک ملی در استان تانی سورات قرار گرفته است و مملو از درختان است. این منطقه در کشور تایلند پربارانی بوده و دارای تنوع گسترده‌ای از گیاهان و حیوانات می‌باشد. این پارک ممکن است بتوانید گربه‌های وحشی، گوزن‌ها، خوک‌های خرطوم دراز، فیل‌ها و گرازها به چشم مشاهده نمایید. 

پارک مو کو سورین تایلند

مو کو سورین یک پارک ملی پر از جزایر زیبا و دیدنی است. در این پارک می‎توانید غواصی در آب‌های روشن را تجربه نمایید. در این پارک برخی نقاط بزرگ غواصی مانند ریشلیو راک، به چشم می‌خورد که سایت غواصی معروف جهان به شمار می‌رود.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 339

به "زیباترین پارک های ملی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پارک های ملی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید