مجلس کانادا تمدید حملات بر ضد داعش را تصویب کرد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: مجلس کانادا، عصر دوشنبه با اکثریت آرا حمله نیروهای مسلح این کشور را به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه با هماهنگی با آمریکا، تصویب کرد.

مجلس کانادا تمدید حملات بر ضد داعش را تصویب کرد

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت کانادا که رهبری آن را سیاستمدار محافظه کار استفان هارپر بر عهده دارد، هفته گذشته از مجلس خواست با گسترش مشارکت کانادا در ائتلاف جهانی در سوریه بر ضد گروه داعش در عراق و تمدید یک ساله این ماموریت موافقت کند.

هارپر گفته بود: گروه داعش نباید پناهگاهی امن در سوریه داشته باشد.

این لایجه با 142 رای موافق و 129 رای مخالف در مجلس کانادا به تصویب رسید. اعضای حزب دموکرات جدید و حزب لیبرال در مجلس به آن، رای منفی دادند. این دو حزب در جلسه مجلس عوام کانادا از حملات در سوریه به علت نگرانی از گرفتار شدن در چرخه خشونت به شدت انتقاد کردند.

توماس مولکر رهبر حزب دموکرات جدید گسترش پایبندی به جنگی که در عراق مطلوب ارزیابی نمی گردد و انتقال آن به مرحله ای جدید و خطرناک در سوریه را محکوم کرد و گفت: کانادا جایگاهی در این جنگ (که تحت نظارت سازمان ملل متحد قرار ندارد و از طرف سازمان ناتو نیز انجام نمی گردد) ندارد.

بر اساس اعلام دولت کانادا، بدین ترتیب مشارکت کانادا در ائتلاف جهانی ضد داعش به سرکردگی آمریکا حداکثر تا 30 مارس 2016 (11فروردین) تمدید خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 601

به "مجلس کانادا تمدید حملات بر ضد داعش را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس کانادا تمدید حملات بر ضد داعش را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید