ویژگی Blend اسپاتیفای، نسخه مدرن هدیه نوارهای کاست سلکشن به دوست های خاص، لذت کشف هر روزه مقدار تشابه علایق موسیقیایی با دوستان و نزدیکان

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، اسپاتیفای چند روز پیش ویژگی Blend خود را رونمایی کرد. وقتی با دوستی روزگار می گذرانید، یکی از لذت بخش ترین کارها این است که برای هم موسیقی های مورد علاقه تان را پخش کنید. در این موارد غافلگیرانه متوجه می شویم که چقدر سلیقه موسیقی ما به هم نزدیک بوده است. لحظاتی پیش می آیند که دوستمان آهنگی پخش می نماید که تا حلا نشنیده ایم، اما کاملا منطبق بر علاقه مندی های ما قرار می گیرد. البته در خصوص بعضی، موضوع کاملا عکس می گردد و متوجه می شوند که چقدر سلیقه هایشان با هم فرق دارد و زودتر باید فکری به حال رابطه شان نمایند!

ویژگی Blend اسپاتیفای، نسخه مدرن هدیه نوارهای کاست سلکشن به دوست های خاص، لذت کشف هر روزه مقدار تشابه علایق موسیقیایی با دوستان و نزدیکان

ویژگی Blend اسپاتیفای آمده تا به دو کاربر اجازه بدهد یک پلی لیست بر اساس سلیقه موسیقی مشترک بسازند که تازه می تواند هر روز هم به روز گردد!

این پلی لیست را هر دو نفر می توانند گوش نمایند و الگوریتم های شخصی سازی اسپاتیفای هم بر اساس چیزهایی که اخیرا هر دو گوش نموده اند، مجموعه قطعات موسیقی را هر روز تغییر می دهند. یعنی این طور نیست که لیست موسیقی بر اساس ترک های ادعایی یک نفر ساخته بگردد! یعنی شما زورکی بخواهید وانمود کنید که موسیقی کلاسیک یا مثلا پاپ فرنگی دهه 80 و 90 گوش می کنید، در صورتی که سلیقه موسیقی تان واقعا موسیقی های به پایکوبی آورنده تازه باشد!

در دهه شصت بسیار پیش می آمد که عشاق برای هم کاست های سلکشن درست می کردند تا این طوری سلیقه و اندازه علاقه خود را به او نشان بدهند، اما ویژگی Blend این کار را مدرن نموده، چون لیست به روزشونده از سلایق واقعی درست می نماید!

تازه Blend به دو شخص با عدد و رقم نشان می دهد که چه اندازه سلیقه مشترکی دارند.

چگونه پلی لیست Blend اسپاتیفای بسازیم؟

1- اپلیکیشن استپاتیفای را باز کنید (فعلا در نسخه دسکتاپ وجود ندارد) و ریو برگه یا تپ جستجو Search تپ کنید.

2- روی دکمه Made for you تپ کنید.

3- روی آیکون پلاس ایجاد یک Blend تپ کنید.

4- اسپاتیفای به شما می گوید که این پلی لیست را با کسی به اشتراک بگذارید. روی Invite تپ کنید و پیغام را برای شخص مورد نظر به صورت ایمیل یا پیغام در پیغامرسان ها ارسال نمایید.

5- در صورت کلیک دوست شما روی لینک موجود در پیغام، اپلیکیشن اسپاتیفای برایش باز می گردد و بعد از موافقیت او و جوین شدن او، یک لیست موسیقی با 50 قطعه موسیقی که از موسیقی های استریم شده اخیر هر دو کاربر ساخته شده، برای او به نمایش درمی آید.

ضمناً شما می توانید با اشخاص مختلف Blend کنید و محدودیتی ندارید (عجب فعلی ساختم، آیا به زودی فراگیر می گردد؟!)

چیز جالب این است که درصد تشابه علاقه موسیقی دو شخص به یکدیگر نشان داده می گردد و هر روز این درصد به روز می گردد!

حالا تصور کنید که چنین سیستمی برای کل علایق آنلاین ساخته می شد!

منبع: inputmag

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2045

به "ویژگی Blend اسپاتیفای، نسخه مدرن هدیه نوارهای کاست سلکشن به دوست های خاص، لذت کشف هر روزه مقدار تشابه علایق موسیقیایی با دوستان و نزدیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی Blend اسپاتیفای، نسخه مدرن هدیه نوارهای کاست سلکشن به دوست های خاص، لذت کشف هر روزه مقدار تشابه علایق موسیقیایی با دوستان و نزدیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید