ویلموتس: سعی می کنیم حفظ توپ کنیم و موقعیت گل به دست بیاوریم، به هنگ کنگ آمدیم تا 3 امتیاز را بگیریم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که تیمش را برای کسب سه امتیاز به هنگ کنگ برده است.

ویلموتس: سعی می کنیم حفظ توپ کنیم و موقعیت گل به دست بیاوریم، به هنگ کنگ آمدیم تا 3 امتیاز را بگیریم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هنگ کنگ گفت: ما به این دلیل زودتر به هنگ کنگ آمدیم که با جو و شرایط آب و هوایی آشنا شویم و این اتفاق هم رخ داد. شرایط آماده سازی در تهران و هنگ کنگ خیلی خوب بود.

وی درباره روند تیم ملی ایران پس از حضورش روی نیمکت تیم ملی گفت: در ابتدا سعی کردم بنا را بر قابلیت های بازیکنان تیم بگذارم. ما سعی می کنیم حفظ توپ کنیم و فرصت گلزنی به دست بیاوریم. بازی سوریه و کره جنوبی در این راستا خیلی یاری کرد تا با بهره بردن از این روش حفظ توپ کنیم و موقعیت گل بسازیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که شرایط امنیتی هنگ کنگ را چگونه ارزیابی می نماید و آیا مسئله ای از این بابت وجود داشته یا نه، گفت: ما اینجا چیز خاصی ندیدم. به هنگ کنگ آمدیم که فوتبال خوبی بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم. موضوعی که به فوتبال ربطی ندارد به ما ارتباطی ندارد.

ویلموتس در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفته بود داور بازی فردا در یکی از مسابقات لیگ ژاپن دچار اشتباه فاحشی شده است، گفت: صادقانه بگویم که هم روزنامه نگاران هم داوران و هم مربیان می توانند دچار اشتباه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 659

به "ویلموتس: سعی می کنیم حفظ توپ کنیم و موقعیت گل به دست بیاوریم، به هنگ کنگ آمدیم تا 3 امتیاز را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: سعی می کنیم حفظ توپ کنیم و موقعیت گل به دست بیاوریم، به هنگ کنگ آمدیم تا 3 امتیاز را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید