ویروس کرونا مانع حضور شرکت های سونی و آمازون در کنگره جهانی موبایل شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به نظر می رسد ویروس کرونا نه تنها اجتماع انسانی، بلکه جامعه جهانی موبایل را تحت تاثیر قرار داده است، چرا که برخی از شرکت های مهم از حضور در MWC 2020 (کنگره جهانی موبایل) انصراف داده اند.

ویروس کرونا مانع حضور شرکت های سونی و آمازون در کنگره جهانی موبایل شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه برخی شرکت ها همچنان خود را ملزم به حضور در کنگره جهانی موبایل می دانند، اما سایه سنگین ویروس کرونا روی ابعاد برگزاری این مراسم افتاده است.

بزرگترین رویداد موبایل یا همان کنگره جهانی موبایل 2020، در روزهای اخیر تحولاتی جدی را تجربه کرده است. به دنبال تصمیم ال جی مبنی بر انصراف از این رویداد، سونی نیز به شکل رسمی اعلام کرد که حضور فیزیکی خود در مراسم را لغو می کند و به جای آن محصولات جدید خود را به صورت آنلاین اعلام می کند.

شرکت آمازون نیز تأیید می کند که در این مراسم شرکت نخواهد کرد. فراموش نکنیم که شرکت های انویدیا و اریکسون نیز هفته گذشته از این رقابت کنار رفتند. البته انویدیا و آمازون به طور سنتی حضور گسترده ای در این مراسم نداشته اند اما غیبت ال جی و سونی و اریکسون محسوس تر است.

شاید سوالتان این باشد که در چنین شرایطی اصلا چرا این مراسم اجرا می شود؟ پاسخ این است که در حال حاضر تعداد شرکت های مشهور شرکت کننده در کفه سنگین تر ماجرا واقع شده است اما در صورت افزایش انصراف حضور در این مراسم چندان بعید نیست که مراسم به مرحله لغو نزدیک شود.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1081

به "ویروس کرونا مانع حضور شرکت های سونی و آمازون در کنگره جهانی موبایل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا مانع حضور شرکت های سونی و آمازون در کنگره جهانی موبایل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید