وفایی: قرار دریافت در بین رنکینگ یک تا 16 آرزوی هر اسنوکر بازی در دنیا است، به این جایگاه نزدیکم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ملی پوش اسنوکر ایران گفت: قرار دریافت در بین رنکینگ یک تا 16 آرزوی هر اسنوکر بازی در دنیا است و من به این جایگاه نزدیک هستم.

وفایی: قرار دریافت در بین رنکینگ یک تا 16 آرزوی هر اسنوکر بازی در دنیا است، به این جایگاه نزدیکم

حسین وفایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص کسب مقام سوم مسابقات اسنوکر قهرمانی دنیا، گفت: مسابقات چین یکی از جایزه بزرگ های قهرمانی دنیا است که ابرقدرت ها در آن حضور دارند. خوشبختانه مردم در جریان سطح بالای این مسابقات هستند و خداراشکر که سوم این مسابقات شدم.

وی در ادامه اضافه نمود: با این عملکرد در چین اسنوکر ایران را بیشتر به دنیا نشان دادم و بسیاری می دانند که اسنوکر در ایران در حال بزرگ شدن است و علاقه مندان زیادی دارد.

ملی پوش اسنوکر کشورمان تاکید کرد: با کسب عنوان سوم در مسابقات قهرمانی دنیا 13 تا 14 پله در رنکینگ صعود خواهم داشت و از رده چهل به 23 یا 24 رسیدم و این موقعیت من را به 16 نفر اول رنکینگ نزدیک می کند. قرار دریافت در بین رنکینگ یک تا 16 آرزوی هر اسنوکر بازی در دنیا است و من به این جایگاه نزدیکم.

وی در خاتمه گفت: از مردم و علاقه مندان این رشته که سنگ تمام گذاشتند و با پیام های خود برای من انرژی فرستادند تشکر می کنم. از رسانه ها نیز ممنونم که با پوشش اخبار مسابقات از من حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 749

به "وفایی: قرار دریافت در بین رنکینگ یک تا 16 آرزوی هر اسنوکر بازی در دنیا است، به این جایگاه نزدیکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وفایی: قرار دریافت در بین رنکینگ یک تا 16 آرزوی هر اسنوکر بازی در دنیا است، به این جایگاه نزدیکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید