هیلتون پوکت آرکادیا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هیلتون پوکت آرکادیا، یکی از زیباترین هتل‌های لوکس کشور تایلند در شهر زیبای پوکت است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هیلتون پوکت آرکادیا

پوکت که به مروارید دریای آندامان نیز شهرت دارد، آوازه خود را از سواحل زیبا و غواصی در آبهای زلالش بدست آورده است. سفر به این شهر ساحلی خاطرات به یاد ماندنی را با خود به همراه دارد. هتل تفریحی هیلتون پوکت آرکادیا که موقعیتی بسیار عالی در ساحل قرار گرفته است، در میان باغ های استوایی قرار دارد. این هتل با اتاق هایی که چشم انداز رو به دریایشان نفس گیر است رویای شما را به حقیقت می رساند. هتل در امتداد ساحل آبی Karon قرار دارد و در واقع از بهترین مناطق پوکت را در اختیار دارد. اتاق ها که در سه جهت هتل قرار گرفته اند برخی دارای چشم انداز دریا و برخی دارای چشم انداز باغها و کوه ها می باشند. باغهایی آرام که برای گردشگران تور تایلند آرامش را به ارمغان می آورند.

در هتل زیبای هیلتون آرکادیا انواع سرگرمی ها برای شما فراهم خواهند کرد. به عنوان نمونه تجهیزات غواصی و کلاس های آن، سرگرمی های مخصوص کودکان، زمین بازی کودکان، به تعداد سه استخر، ورزشگاه و مرکز آب گرم که امکانی جهت بدست آوردن آرامش در تور تایلند است. هتل ها و تریاهای هتل با طبخ غذا های متنوع مخصوص انواع سلایق پذیرای میهمانان هستند. در حالی که به تماشای صحنه زیبای دریا می باشید، می توانید از خوردن غذاهای سنتی ایتالیایی و تایلندی در این هتل لذت ببرید.

انتشار: 13 دی 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 59

به "هیلتون پوکت آرکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلتون پوکت آرکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید