هتل گرند فوروینگز کانونشن بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل گرند فوروینگز کانونشن بانکوک، یکی از برترین  هتل‌‌های 5 ستاره لوکس در تور تایلند است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل گرند فوروینگز کانونشن بانکوک

هتل گرند فوروینگز کانونشن دارای 460 اتاق با امکانات ویژه و سوئیت خانودگی، با طراحی کاملا منحصر به فرد امکاناتی همچون اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌دهد. کارکنان پذیرش هتل گرند فوروینگز ، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند. میهمانان می توانند پس از یک روز کاری و یا تفریح، از انواع خوراکهای ترکی و بین المللی رستوران ، لذت برده و یا در لابی و تریا رستوران هتل گرند فوروینگز ، به صرف نوشیدنی مشغول شوند.

اقامت در هتل گرند فوروینگز که با علایق تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت برده و از خدمات بی نظیر و صادقانه هتل بهره مند گردید.امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول)، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. این هتل 5 ستاره اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسیارویژه ای نظیر زمین گلف به میهمانان خود ارائه می دهد.وجود صرافی در هتل از دیگر امتیازهای این هتل برای گردشگران تور تایلند است.

انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 305

به "هتل گرند فوروینگز کانونشن بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند فوروینگز کانونشن بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید