هتل گرند دیاموند بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، توضیحات این هتل: هتل گرند دیاموند بانکوک - Grand Diamond Suites Hotel هتل بزرگ گرند دیاموند واقع در کنار خیابان Petchburi و نزدیک به مرکز خرید Platinum می باشد. این هتل دارای یک استخر شنا، آبگرم با یک منظره زیبا می باشد. در تمام نقاط این هتل WiFi رایگان در دسترس است. سوئیت های بزرگ این هتل اتاق خواب جداگانه و فضای بزرگ در اختیار دارد. در این سوئیت ها همچنین مایکرویو نصب شده است. وان حمام و لوازم آرایش در هر حمام وجود دارد. مسافران می توانند با یک ماساژ آرامش بخش تایلندی یا تمرین در مرکز تناسب اندام این هتل از امکانات ورزشی و استراحتی لذت ببرند. هتل خدمات صرافی و پارکینگ رایگان ارائه می دهد. خدمات گشت و گذار را می توانید در میز تور این هتل پیدا کنید. رستوران مشرف به استخر دارای منوی غذاهای تایلندی و بین المللی می باشد. دیگر گزینه های غذاخوری شامل غذاهای چینی و غذاهای دریایی می باشد. این 700 متر از Siam Paragon و 45 دقیقه با اتومبیل از فرودگاه بین المللی بانکوک فاصله دارد. منطقه Pathumwan انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی است که علاقه به خرید لباس و موادغذایی دارند. این منطقه همچنین برای خرید برندهای معروفی همچون نایک، اپل، H&M، زارا و دیگر برندهای مشهور مناسب است.

هتل گرند دیاموند بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

نام هتل: هتل گرند دیاموند بانکوک

درجه هتل:

آدرس هتل: 888 Petchburi Road, Petchaburi, Rajthevi, , Pathumwan, 10400 بانکوک, Thailand

موقعیت هتل: Pathumwan

تعداد اتاق: 176

فاصله تا فرودگاه: 23 دقیقه با اتومبیل

نوع اتاق: اتاق 2 تخت, سوئیت, دولوکس, جونیور, اتاق خانوادگی

امکانات هتل: رستوران و بار, پارکینگ, لاندری, صرافی, محل نگهداری بچه ها

امکانات ورزشی: استخر روباز, سونا و جکوزی, سالن بدنسازی, ماساژ

امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی, تلفن, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات

شارژ مهمان: فری شارژ

هتل گرند دیاموند بانکوک - Grand Diamond Suites Hotel

هتل بزرگ گرند دیاموند واقع در کنار خیابان Petchburi و نزدیک به مرکز خرید Platinum می باشد. این هتل دارای یک استخر شنا، آبگرم با یک منظره زیبا می باشد. در تمام نقاط این هتل WiFi رایگان در دسترس است.

سوئیت های بزرگ این هتل اتاق خواب جداگانه و فضای بزرگ در اختیار دارد. در این سوئیت ها همچنین مایکرویو نصب شده است. وان حمام و لوازم آرایش در هر حمام وجود دارد.

مسافران می توانند با یک ماساژ آرامش بخش تایلندی یا تمرین در مرکز تناسب اندام این هتل از امکانات ورزشی و استراحتی لذت ببرند. هتل خدمات صرافی و پارکینگ رایگان ارائه می دهد. خدمات گشت و گذار را می توانید در میز تور این هتل پیدا کنید.

رستوران مشرف به استخر دارای منوی غذاهای تایلندی و بین المللی می باشد. دیگر گزینه های غذاخوری شامل غذاهای چینی و غذاهای دریایی می باشد.

این 700 متر از Siam Paragon و 45 دقیقه با اتومبیل از فرودگاه بین المللی بانکوک فاصله دارد.

منطقه Pathumwan انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی است که علاقه به خرید لباس و موادغذایی دارند.

این منطقه همچنین برای خرید برندهای معروفی همچون نایک، اپل، H&M، زارا و دیگر برندهای مشهور مناسب است.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 524

به "هتل گرند دیاموند بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند دیاموند بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید