آشنایی با هتل ورتی کالر سامویی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل ورتی کالر سامویی (Hotel Samui Verticolor)، یکی از بهترین هتل‌های تور تایلند در شهر سامویی است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات این هتل 3 ستاره آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با هتل ورتی کالر سامویی

هتل سه ستاره ورتی کالر به عنوان یکی از هتل های سامویی، در مجموع 151 اتاق استودیو خانوادگی، سوپریور استودیو، دلوکس استودیو و سوئیت استودیو با امکانات مدرن را در خود جای داده و مکانی آرام و راحت برای استراحت مسافران تور تایلند فراهم نموده است. در اتاق ها تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای تعبیه شده و حمام اختصاصی با دوش در دسترس است. می توان از اینترنت وای فای استفاده کرد و وسایل گران بها را در گاوصندوق اتاق گذاشت. تهویه مطبوع، تلفن آی دی دی، میز کار، یخچال، آب آشامیدنی و سشوار از دیگر امکاناتی هستند که در واحد های اقامتی این هتل در تور تایلند وجود دارند.

مسافران تور تایلند برای تفریح و گذراندن ساعاتی خوش می توانند از استخر روباز هتل ورتی کالر سامویی استفاده کنند و یا بر روی صندلی های آفتابگیر به استراحت بپردازند. استخری نیز به منظور استفاده کودکان فراهم شده است. از ساعت 9 صبح تا 8 شب می‌توان از این امکان تفریحی بهره برد. مرکز تناسب اندام نیز با تجهیزات ورزشی خود از 8 صبح تا 8 شب آماده سرویس دهی است.

در کافه کالر هتل 3 ستاره ورتی کالر سامویی غذا های اصیل تایلندی و بین المللی سرو می شود و این بهترین فرصت است تا طعم این غذا ها را بچشید. ساعت کاری این کافه از 7 صبح تا 10 شب است.

در تور تایلند تنها به خوردن غذاهای تایلندی در رستوران‌ها بسنده نکنید و از غذاهای خیابانی نترسید. در تور تایلند از هر فرصتی می‌توانید برای ماجراجویی استفاده کنید.

در مکان‌های عمومی امکان استفاده از اینترنت وای فای فراهم شده و با پرداخت هزینه اضافی خدمات لاندری در اختیار مهمانان قرار می گیرد. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی می باشد و امنیت آن با دروبین های مدار بسته کنترل می‌شود. سرویس شاتل هتل با پرداخت هزینه جداگانه قابل استفاده است و میز تور نیز کار هماهنگی تور ها و تهیه بلیط مکان‌های عالی را می‌توان مشاهده نمود.

انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 25

به "آشنایی با هتل ورتی کالر سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل ورتی کالر سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید