هتل هالیدی این بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل هالیدی این بانکوک، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره مقرون‌به‌صرفه تور تایلند است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد

هتل هالیدی این بانکوک

هتل هالیدی این در 500 متری Siam قرار گرفته است که یکی از مهمترین مراکز تجاری تور تایلند است. بنا به در خواست مسافرین ترانسفر فرودگاهی به مقصد Suvarnabhumi که تنها 33 کیلومتر با این هتل 4 ستاره فاصله دارد امکان پذیر می باشد.

موقعیت جغرافیایی عالی این هتل، از ویژگی های متمایز آن برای انتخاب محل اقامت شما در تور تایلند است. هتل هالیدی این بانکوک ، دارای 379 اتاق استاندارد 1 تخته ،2 تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار ، می باشند. میهمانان می توانند در اتاق های مجهز و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند.

انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 307

به "هتل هالیدی این بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالیدی این بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید