هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت، یکی از زیباترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند در شهر زیبای پوکت است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت

این هتل 5 ستاره بهترین خدمات و امکانات را به گردشگران تور پوکت ارائه می‌گردد که مطمئناً با اقامت در هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت سفری فوق العاده را دارید. هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت از موقعیتی مناسب برخوردار بوده و درست در کنار مجتمع تجاری Jungceylon قرار گرفته و تنها 5 دقیقه پیاده تا ساحل Patong و باشگاه های شبانه خیابان Bangla فاصله دارد.

2 استخر روباز، یک سالن کاملا مجهز بدنسازی و مرکز مجلل آب گرم از امکانات رفاهی هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت بوده که با اقامت در این هتل بی نظیر از آن ها بهره ببرید. اتاقهای بزرگ هتل که توسط مناظر استوایی احاطه شده، از تراس، تلویزیون با گیرنده ماهواره، گاوصندوق و نظافت شبانه روزی دارد.

کودکان دلبندتان را به سرویس نگهداری کودکان هتل بسپارید تا در زمین بازی کودکان سرگرم شوند. در این فرصت می توانید خرید های خود را از فروشگاه هدایا و سوغات هتل انجام بدهید.

قبل از بازدید از جاذبه های گردشگری تور پوکت تایلند برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید و خدمات کرایه اتومبیل نیز به درخواست مهمانان ارائه می شود. ترانسفر فرودگاه نیز به خواست مسافران در اختیارشان قرار می‌گیرد.

انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 56

به "هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید