آشنایی با هتل دیوانا پلازا پوکت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل دیوانا پلازا پوکت (Deevana Plaza Hotel Phuket Patong)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره تور پوکت برای تجربه یک اقامت عالی در کشور تایلند است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با هتل دیوانا پلازا پوکت

هتل چهار ستاره دیوانا پلازا به عنوان یکی از هتل های پوکت در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته و عیوب آن برطرف گشته است. این هتل 249 اتاق دلوکس، اتاق پریمیر، اتاق خانوادگی و سوئیت دلوکس در سایز ها و طرح های مختلف را در خود جای داده و یک اقامتگاه مناسب برای اسکان مسافران فراهم ساخته است. اتاق های هتل به سبک معاصر آسیایی دکور شده اند و از طراحی مدرن برخوردارند. هر واحد دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی از استخر و یا شهر است و اینترنت وای فای رایگان در دسترس است. تلویزیون ال سی دی و تلفن آی دی دی با پست صوتی در اتاق ها تعبیه شده و امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه فراهم شده است. تهویه مطبوع، میز کار، یخچال، حمام اختصاصی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی، پرده خاموشی و سشوار از دیگر تجهیزاتی هستند که در واحد های اقامتی این هتل در تور تایلند به چشم می‌خورند.

بخشی از اوقات فراغت را می توان به شنا در استخر و یا استراحت بر روی صندلی آفتابگیری که در اطراف استخر تعبیه شده اختصاص داده است و یا اینکه برای انجام و پیگیری ورزش های روزانه به مرکز تناسب اندام 24 ساعته هتل که در طبقه سوم واقع شده و نمایشی شگفت انگیز از شهر ارائه می دهد مراجعه کرد. مرکز اسپا نیز برای برقراری تعادل بین بدن و روح برنامه‌های درمانی گسترده ای را فراهم کرده‌ است.

در کافه پوکت هتل 4 ستاره دیوانا پلازا هر روز انواع غذا های بین المللی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. این کافه دارای دو محیط داخلی و خارجی است که خوردن غذا در آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

کلوب کودکان نیز با دسترسی مستقیم به استخر مخصوص کودکان از ساعت 9 صبح تا 6 عصر از کودکان 4 تا 12 سال شما نگهداری می‌کند و خیال شما را در تور تایلند از کودکان‌تان راحت می‌کند.

انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 28

به "آشنایی با هتل دیوانا پلازا پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل دیوانا پلازا پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید