هتل بیوک اسکای بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل بیوک اسکای بانکوک، یکی از هتل‌هایی است که منظره زیبایی از این شهر را برای بازدید دارد. این هتل 88 طبقه‌ای بلندترین هتل کشور تایلند به شمار می‌رود.

هتل بیوک اسکای بانکوک

این هتل 4 ستاره در چند قدمی ایستگاه قطار هوایی قرار گرفته است و گردشگران تور تایلند می توانند به آسانی به مراکز عمده تجاری از قبیل بازار Central World Plaza ، Siam Paragon ، Siam Square و فروشگاه های دیگر آن برسند. سرویس رایگان از هتل به پارک علمی Siam ، موجود است. تا فرودگاه بین المللی شهر تنها 25 دقیقه فاصله می باشد. اتاق های بزرگ هتل بیوک اسکای، چشم انداز زیبای آن نسبت به مرکز شهر و ماورای آن دارند.

اتاق ها به سبک مدرن طراحی و از مبلمان راحت برخوردار می باشند. تجهیزات مدرن اتاق ها از تلویزیون با گیرنده ماهواره و حمام اختصاصی تشکیل شده است. امکانات رفاهی متنوع هتل بیوک اسکای، در خدمت میهمانان می باشند. گردشگران تور تایلند می توانند در مرکز کاملا مجهز تناسب اندام هتل به ورزش پرداخته و یا در استخر روباز آبتنی کنند و یا در بلندترین محوطه فضای باز گلف در کل تایلند ، مهارت های خود را در بازی گلف بهتر کنند. سپس در مرکز spa Sky ، زمانی را با آرامش سپری کرده و یا اینکه در سالن زیبایی هتل کمی تفریح کنند.

انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 306

به "هتل بیوک اسکای بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بیوک اسکای بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید