معرفی هتل آویستا پوکت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل آویستا پوکت، یکی از زیباترین هتل‌های 4 ستاره تور پوکت برای تجربه یک سفر عالی و پر از جاذبه است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

معرفی هتل آویستا پوکت

هتل Avista Phuket Resort and Spa, Kata Beach دارای 143 اتاق که اتاق های هتل آویستا پوکت : اتاق 1 تخت, اتاق 2 تخت, اتاق 3 تخت, سوئیت, دولوکس با بهترین امکانات رفاهی که هتل های پنج ستاره دارا می باشند فراهم شده است مانند تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته از امکانات این هتل برای گردشگران تور پوکت هستند.

تفریحات و سرگرمی هتل آویستا هم با وجود ساحل کاتا مقابل هتل و در باغ کنار هتل برای تفریح شما بسیار مناسب می باشد .همچنین استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی, اتاق بخار, سالن بدنسازی, ماساژ از سرگرمی ها و تفریحات مناسب که برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است و محل نگهداری کودکان, اتاق مخصوص سیگار هم در این هتل وجود دارد.وجود اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری هم در این هتل به چشم می‌خورد.

یکی از نکات این هتل ارزان بودن قیمت آن می باشد و برای کودکان 3 تا 11 سال هم رایگان است. البته اگر از تخت خواب موجود در اتاق استفاده کنند و برای تخت خواب اضافی هزینه باید پرداخت نمایید.

انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 52

به "معرفی هتل آویستا پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آویستا پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید