معمای ضریب هوشی: آیا می توانید سگ پنهان شده را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معمای ضریب هوشی: مأموریت امروز شما در این معمای توهم نوری این است که سعی کنید سگ پنهان شده در میان اسباب بازی ها را پیدا کنید. فقط یک نابغه می تواند سگ را درعرض 7 ثانیه تشخیص دهد!

معمای ضریب هوشی: آیا می توانید سگ پنهان شده را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

خبرنگاران | در این تصویر سعی کنید سگ پنهان شده را در اتاقی که اسباب بازی های زیادی در آن وجود دارد پیدا کنید. افراد با هوش بالاتر از حد میانه می توانند سگ پنهان را در 7 ثانیه تشخیص دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ توهمات نوری فکر شما را فریب می دهند. برای به چالش کشیدن قدرت بینایی و مهارت تمرکز کردن طراحی شده اند. با تمرین منظم، می توانید به سرعت توانایی های لازم برای حل توهمات نوری را کسب کنید و به آن ها مسلط شوید.

چقدر به قدرت بینایی خود اطمینان دارید؟ این چالش را انجام دهید تا پاسخ خود را بیاید. تصویر را بار دیگر با توجه بیشتری مرور کنید:

تصویر بالا یک معمای پیچیده است که به عنوان یک بازی فکری برای آزمایش مغز بچه ها و بزرگسالان طراحی شده است. توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می دهند.

.

.

.

سگ را پیداکردید؟

فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

.

.

.

زمان رو به اتمام است.

.

.

.

شاید پیدا کردن سگ خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به سمت راست تصویر نگاه کنید، می توانید سگ را پیدا کنید. این هم یک هدایت کوچک! تشخیص سگ کمی سخت است، زیرا با رنگ های پس زمینه ترکیب شده است.

هنوز دنبال سگ می گشت؟

نگران نباشید ما پاسخ را به شما خواهیم گفت.

دیگر زمانی باقی نمانده است.

.

.

.

زمان تمام شد.

.

.

.

پاسخ تست هوش

منبع: فرادید
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2441

به "معمای ضریب هوشی: آیا می توانید سگ پنهان شده را در 7 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای ضریب هوشی: آیا می توانید سگ پنهان شده را در 7 ثانیه پیدا کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید