معرفی کتابخانه های بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بسیاری از ما به کتاب خواندن علاقه داریم و همیشه و در هر جایی کتاب می‌خوانیم. در این مقاله کتابخانه و کتاب‌فروشی‌هایی را برای علاقه‌مندان به کتاب خوانی در بانکوک آشنا کرده‌ایم.

معرفی کتابخانه های بانکوک

کتابخانه نلسون هایز در بانکوک

کتابخانه نلسون هایز (Neilson Heys Library) در یک عمارت سفید قدیمی بنا شده و به سبک اروپایی ساخته شده است. در این کتابخانه برای علاقه‌مندان به ادبیات نیز طیف گسترده رمانهای معاصر و مجموعه شگفت انگیز مجلات و روزنامه‌هایی به زبان انگلیسی وجود دارد. این کتابخانه در مجاورت باغی است و بازدیدکنندگان می توانند درگالری و تریایی Garden Café and Gallery  که در این باغ یک قهوه عالی نیز بنوشند.

کافه کتاب داسا در بانکوک

کافه کتاب داسا (Dasa Book Cafe) از بزرگترین مراکز فروش کتاب‌های دست دوم انگلیسی در بانکوک می‌باشد که 17هزار عنوان کتاب را برای فروش دارد. مسافرانی که در جستجو کتاب‌های نادر و استثنائی می‌باشند باید سری به این مرکز بزنند و از پایگاه داده‌های آنلاین کپی‌های کمیاب موجود در کتاب فروشی استفاده نمایند.

کتابخانه ساکسیت سیام در بانکوک

ساکسیت سیام (Saksit Siam) یک چیدمان ساده داشته و در فضایی گرم و دوستانه یک محل عالی برای گردشکران تور بانکوک علاقه‌مند به کتاب به شمار می‌رود. در واقع تاریخچه این کتاب فروشی با طراحی عالی‌اش به سال 1967 بازمس‌گردد و طیف بزرگی از کتاب‌های کلاسیک را هم به انگلیسی و هم تایلندی از فلسفه گرفته تا مذهب و از تاریخ تایلند تا تاریخچه ادبیات و علوم سیاسی برای مطالعه دارد.

کتابخانه سوآن اسپیریت در بانکوک

سوآن اسپیریت (Suan Spirit) یک عمارت اعیانی به رنگ بژ و قهوه‌ای می‌باشد که در یکی از بهترین خیابان‌ها در پرا ناکورن (Phra Nakorn) قرار گرفته است. این کتابخانه با ویترین‌هایی بزرگی برای نمایش کتاب‌های منتشر شده از نویسندگان مشهور جهان در نظر گرفته است.

انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 20

به "معرفی کتابخانه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کتابخانه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید