مربی و سرمربی لیگ یک محروم شدند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مسابقه تیم های آرمان گهر سیرجان و چادر ملواردکان برگزار و از سوی بابک رضی، مربی تیم آرمان گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری با مربی تیم مقابل رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 100 جریمه نقدی محکوم شد.

مربی و سرمربی لیگ یک محروم شدند

محمد سعید اخباری، سرمربی تیم چادرملو اردکان به علت رفتار غیرورزشی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رضایی، منتسب به تیم آرمان گهرسیرجان به خاطر رفتار غیرورزشی به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

حسین عزیزی، ماساژور تیم چادرملو اردکان به علت رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری با مربی تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول نوری، تدارکات تیم آرمان گهر سیرجان به علت رفتار غیر ورزشی باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

تیم چادر ملواردکان به علت داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

الیاس نکونام، مربی تیم آرمان گهر سیرجان به خاطر بدرفتاری در قبال مربی مقابل یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم آرمان گهر سیرجان به خاطر داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 140 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2466

به "مربی و سرمربی لیگ یک محروم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی و سرمربی لیگ یک محروم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید