مراکز خرید ساحلی پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خرید یکی از جذابیت‌های اصلی تور پاتایا است. مراکز خرید ساحلی پاتایا با این که از دید گردشگران کمتر شناخته شده‌اند، اما بسیار کاربردی هستند.

مراکز خرید ساحلی پاتایا

فستیوال مرکزی در ساحل پاتایا که از پررفت‌وآمدترین و محبوب‌ترین مراکز در میان افراد محلی و گردشگران به شمار می‌رود. این مرکز خرید دارای بیش از 300 مغازه و سینما و سالن بولینگ بسیار بزرگ دارد. در فستیوال مرکزی همه چیز از فودکورت و مغازه‌های فروش سوغات تا مغازه‌های عطرفروشی و برند‌های معتبر برای خرید به چشم می‌خورند.

مرکز خرید مرکزی پاتایا، علاوه بر فروشگاه‌های مختلف و سوپرمارکت‌ها، سینمایی بزرگ و مرکز آی‌تی نیز وجود دارد که در آن انواع گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی تلفن‌های همراه به فروش می‌رسند. در این مکان تعداد زیاد و متفاوتی از بوتیک‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها برای رفاه حال مشتریان در تور پاتایا در نظر گرفته شده‌اند. 

از جمله مراکز خرید دیگری که در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارند مرکز خرید مایک، بازار شبانه‌ پاتایا، بازار سوی باخائو، دست‌فروشان نزدیک ساحل و مرکز آی تی پاتایا هستند. در نزدیکی سواحل پاتایا نیز هتل‌ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها استراحت نمایید و غذا‌های مورد علاقه‌ خود را نیز میل بفرمایید.

رویال گاردن (Royal Garden)،  یکی از بهترین مراکز خرید در شهر پاتایا به شمار می‌رود که در نزدیکی ساحل پاتایا قرار گرفته‌اند. باور کنید یا نه، در طبقه‌ دوم این مرکز هواپیما‌ها و بالن‌های زیادی دیده می‌شوند. طبقات سوم و بالا‌تر نیز پر از مغازه‌ها با اجناس مختلف می‌باشد که اجناسی از برند‌های معروف را برای خرید دارند.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 329

به "مراکز خرید ساحلی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید ساحلی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید