لیکرز بالاخره برد، پیروزی ممفیس در زمین ساکرامنتو پیروز شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، تیم لس آنجلس لیکرز بامداد امروز دوشنبه میزبان دیترویت پیستونز بود که با حمایت 18 هزار و 997 هوادارش در سالن استپلس سنتر شهر لس آنجلس برابر حریف خود به برتری 114 بر 99 دست یافت. جوردن هیل با کسب 24 امتیاز و 17 ریباند در این بازی بهترین بازیکن تیم لیکرز بود.

لیکرز بالاخره برد، پیروزی ممفیس در زمین ساکرامنتو پیروز شد

پائو گاسول هم در این دیدار تنها 12 امتیاز را در 34 دقیقه حضورش در میدان به نام خود ثبت کرد. در طرف دیگر براندون جنینگز گارد تیم دیترویت با کسب 23 امتیاز موثرترین بازیکن تیمش بود. تیم لیکرز که در غیاب کوبی بریانت روزهای خوبی را در NBA سپری نمی کند با کسب 5 برد و 7 باخت در رده دوازدهم کنفرانس غرب به سر قرار گرفته است.

در یکی دیگر از دیدارها تیم تورنتو رپتورز در زمین خود با حساب 110 به 118 مغلوب پورتلند بلیزر شد. لامارکوس آلدریج با کسب 25 امتیاز و یازده ریباند موثرترین یار تیم پورتلند در این بازی بود این در حالی بود که در تیم میزبان هم دیمار دیروزان 29 امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن میدان برگزیده شد. از این بازی 17 هزار و 945 تماشاگر در سالن ایر کانادا سنتر شهر تورنتو دیدن کردند.

در آخرین بازی امروز هم تیم ممفیس گریزلیز با حساب 97 بر 86 برابر ساکرامنتو کینگز پیروز شد. زاچ راندولف و مارک گاسول به ترتیب با 22 و 19 امتیاز بهترین بازیکنان ممفیس در این دیدار بودند. در تیم ساکرامنتو نیز تراویس اوتلاو با کسب 18 امتیاز بهتر از سایرین ظاهر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1147

به "لیکرز بالاخره برد، پیروزی ممفیس در زمین ساکرامنتو پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیکرز بالاخره برد، پیروزی ممفیس در زمین ساکرامنتو پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید